گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۳
با توجه به پیشنهاد و نظرات دانش آموزان که اکثرا موافق با اجرای این طرح می باشند انشاء الله سعی می کنیم...
اشاره:
 شجره طیبه صالحین به دنبال ایجاد یک نظام تربیتی - معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین است که با استفاده از ظرفیت های علمی و معنوی نظام اسلامی  موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می نماید.
در این خصوص مصاحبه ای انجام شد با فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون آقای میرزایی که  توضیح کاملی در رابطه با اجرای طرح در کازرون دادند...

1) جناب آقای میرزایی  زمان شروع این برنامه چه تاریخی بوده و تا کی ادامه دارد؟

با عرض سلام و خسته نباشید  و درود به  منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)و حضرت ایت الله امام خامنه ای.
این پایگاه از تاریخ 92/04/10 بعد از انتخاب مدیران برای پایگاه تابستانی خواهر و برادر  و با یاری خدا شروع به کار کرد  و در تاریخ92/05/31 به پایان رسید

۲) اعضای شرکت کننده در این پایگاه چه کسانی بودند ؟

اعضا شرکت کننده در  این پایگاه  اعضای حلقه خاص واحدهای  بسیج دانش آموزی هستند که می بایست جلسات آن هر دو هفته یکبار با حضور سرگروه یا مدیر حلقه انجام شود .

۳) اهداف این پایگاه چه بوده است ؟

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غنی سازی  اوقات فراغت دانش آموزان و ارتباط اعضا حلقه صالحین و برگزاری جلسات  قرآنی ، احکام ، اعتقادی و سیره ی شهدا که در این پایگاه انجام شد از اهداف و برنامه های اجرایی این میباشد .

۴) آیا این طرح در سال آتی  هم برگزار میگردد ؟ به چه صورت ؟

با توجه به پیشنهاد و نظرات دانش آموزان که اکثرا موافق با اجرای این طرح می باشند انشاء الله سعی می کنیم که با توجه به هزینه هایی که میبایست  تعیین شود نسبت به برگزاری کیفی تر در سال های آتی  صورت پذیرد و سعی داریم که اگر بتوانیم در سطوح پایین تر به ویژه مقطع پوینده (راهنمایی) این طرح را به اجرا بگذاریم .

۵) بودجه ی این برنامه از کجا تامین میشود ؟

بودجه ای برای این برنامه در نظر گرفته نشده و با همکاری فرماندهان محترم واحدها و مساعدات  مالی که در این زمینه داشتند و در بحث ایاب و ذهاب ، مدیریت آموزش و پرورش و ناحیه سپاه کازرون همکاری نمودند.

۶) چه کلاس هایی در این پایگاه  برگزار میگرديد؟

کلاس هایی که در حال برگزاری  میباشد  کلاس های احکام ، اعتقادی و سیره شهدا و مسابقات مختلف  به ویژه مسابقه قرآن (حفظ )، مسابقه احکام ، تیر اندازی با تفنگ بادی و مسابقه بزرگ اطلاعات عمومی که شامل سوالات  قرآنی ،احکام ،اعتقادی و از برنامه مهم این پایگاه تابستانی می باشد

کلام آخر :

 جا دارد که از دانش آموزان بسیجی واحدها ، مدیریت محترم آموزش و پرورش و معاونت های زیر مجموعه ،بسیج طلاب،مدیریت  مدارس هنرستان  فاطمه زهرا و دبیرستان حاج حسین احمدی ،ناحیه سپاه کازرون و قسمت پشتیبانی ناحیه ، فرماندهان محترم واحدها و به ویژه سرکار خانم شاه امیری و جناب آقای سرتیپی (مدیران پایگاه تابستانی شعبه خواهران و برادران)و از زحمات  مدیر محترم وبلاگ دانش آموز بسیجی فاطمه بهروزی تقدیر و تشکر به عمل آورم.

موفق و سربلند باشید




انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: