يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۵:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون،در ابتدا مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینكه باید توجه و دقت كنیم كه انسان‌های موفق را به عنوان الگو و سرمشق در كشور بپذیریم و آنها را الگو در رفتارهایمان قرار دهیم، خاطرنشان كرد: در جمهوری اسلامی ایران بسیجیان زیادی وجود دارند كه نماد و الگوی انسان‌های موفق در حیطه كار و زندگی هستند كه می‌توان آنها را به جهان اسلام ارائه و معرفی نمود.

مهندس شفیعی با تأكید بر اینكه انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پتانسیلی الهی دارد و پشتوانه آن خداوند متعال است، اظهار داشت: در حركت‌های بیداری اسلامی، نماز، شعار الله‌اكبر و توحید، مصداق کاملی دارد كه نشان از صدق و راستی است.

وی با اشاره به اینكه لازم است در راستای مبارزه با شبیخون فرهنگی به جهاد سایبری پرداخت، اظهار داشت: از سال 1357 تا به امروز جمهوری اسلامی ایران، فشار های جهانی توطئه های مختلف داخلی و خارجی  و مبارزات بسیاری را از سرگذرانده و تمامی این ها نجوای ارزشمندی است که چنانچه ملکه تفکرات انقلابیون شود، کار استکبار جهت مصادره انقلاب ها و خارج کردن آنها از مسیر اصلی بسیار دشوار خواهد شد.

مهندس شفیعی افزود: در حال حاضر مقام معظم رهبری به عنوان  ولی امر مسلمین جهان تنها رهبر بی نظیر جهان اسلام به حساب می آید که در عین علیم و حکیم بودن، مقتدرترین رهبر جهان نیز می باشد که با داشتن میلیون ها پیرو در جهان می تواند به عنوان یک عامل به  جهت دهی های اصولی و اساسی به این انقلاب ها نقش ایفا کند.

وی عنوان نمود: تمامی انقلاب های رخ داده در جهان از داشتن یک رهبر محروم هستند و به همین دلیل برای به ثمر رساندن انقلاب های خود به دنبال رهبری همچون امام راحل و امام خامنه ای هستند که تمامی این  موارد  لرزه ای عظیم بر اندام غرب خواهد انداخت.

 مسئول بسیج مهندسین کازرون در ادامه با اشاره به لزوم توجه به جهاد علمی و جهاد فرهنگی در كشور، خاطرنشان كرد: باید در هر عرصه، رسالت امر به معروف و نهی از منكر فراموش نشود.

مهندس شفیعی با اشاره به اینكه دیدگاه بسیجی، نگرشی انقلابی و اسلامی است، اظهار داشت: بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس كارهای بزرگی را ثبت كرده است و پس از دفاع مقدس نیز نام بسیج یادآور تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ها بود و در حال حاضر نیز بسیجیان با همان تفكر انقلابی در كشور به مردم و نظام خدمت می‌كنند.

وی با اشاره به اینكه بسیجی عزت و افتخار دارد و باید همگان در ترویج فرهنگ و تفكر بسیجی حرکت کنند، گفت: با همین روحیه است كه می‌توان اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله انقلاب را در تمامی موارد به بهترین وجه محقق كرد.

در ادامه مربیان و سرگروه ها در پیرامون نحوه تشکیل کلاسها و موضوعات و... سوالاتی را پرسیدند و درخواست انتقادات و پیشنهادات حاضرین را جویا شدند.

روابط عمومی کانون کازرون

224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: