شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۴:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
شب گذشته بمناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه یادواره 21 شهید پایگاه شهدای حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز در حسینه شهدا خیابان گارگر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، شب گذشته بمناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه یادواره 21 شهید پایگاه شهدای حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز در حسینه خیابان گارگر برگزار شد.



در مصاحبه اختصاصی سرگرد پاسدار محمد حسین هاشمیان مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و بسیج سپاه داراب گفت: استقلال و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و صبر و بردباری خانواده شهدا می باشد.

سرگرد هاشمیان با بیان اینکه هر چه داریم به برکت و جانفشانی های شهداست گفت: شاخص کمال انسان به معنویت که امروزه در گوشه و کنار جهان عیان می گردد در حقیقت پرچم امامان و شهدا است و ما ادامه دهنده را ه و آرمان های آن بزرگواران هستیم.

هاشمیان، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، مقاومت ملت ایثارگر، وجود رهبری و ولایت فقیه را از عوامل پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: جوانانی که در دانشگاه انقلاب تربیت شده بودند در دانشگاه جنگ با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت و اطاعت از رهبری در برابر مزدوران و ظالمان ایستادگی کردند.

وی، شهدا را مظهر قدرت و تداوم نظام اسلامی دانست و متذکر شد: فرهنگ جهاد و شهادت موجب شد انقلاب ایران همواره پا برجا بماند و ملت ایران را آسیب ناپذیر کند.

در این مراسم که با مدیحه سرایی مداحان مطرح شهرستان و خاطره گویی جانبازان و آزادگان همراه بود،و از 21 خانواده شهید پایگاه مقاومت بسیج شهدا تقدیر و تشکر بعمل آمد.




انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: