دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده:
همه برکات قم، حضور علما و مراجع و تبلیغ شیعه، همه ی فعالیت های دینی و مذهبی که در قم انجام می شود به برکت وجود نازنین حضرت معصومه (س) است.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، بمناسبت دهه کرامت مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در محل پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه خواهران داراب برگزار شد.


سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب به تشریح شخصیت والای علمی و دینی حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: امام رضا(ع) فرموده اند هرکس فاطمه معصومه (س) را در قم زیارت کند مثل این است که مرا زیارت کرده است.

سرهنگ صادق زاده افزود:  همه برکات قم، حضور علما و مراجع و تبلیغ شیعه، همه فعالیت های دینی و مذهبی که در قم انجام می شود به برکت وجود نازنین حضرت معصومه (س) است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب به خواهران بسیجی توصیه نمود: برگزاری جلسات جشن خوب است و برای بانیان این گونه مراسم ثواب زیادی می نویسند ولی باید دید که حضرت معصومه (س) چه کرد که به این مقام رسید؟ چگونه ایشان در حد معصومه شدن پیش رفتند؟



صادق زاده با ذکر داستانی از علامه طباطبایی بیان نمود: که ایشان  هر روز ماه رمضان به حرم حضرت معصومه (س) می آمدند اول بوسه به ضریح مطهر می زدند و بعد افطار می کردند و می فرمودند؛ هر شب باید افطار با بوسه بر ضریح حضرت معصومه(س) باشد.

وی گفت: بزرگانی از قم همچون ملاصدرا وقتی به یک مشکلی برخورد می کردند از اطراف کوه های قم پایین می آمدند و به حرم حضرت معصومه (س) می آمدند و دو رکعت نماز می خواندند و متوسل به حضرت می شدند و بعد حاجت می گرفتند.

در این مراسم ضمن سخنرانی برنامه مداحی و مولودی خوانی برگزار گردید و خواهران شرکت کننده با کیک تولد و آش تهیه شده در پایگاه پذیرایی شدند و جمعی از خواهران فعال حلقه های شجره طیبه صالحین و دختران محجبه مورد تشویق قرار گرفتند.





انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: