جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی:
ستاد با تشكيل كميته‌های مختلف، بیش از70 برنامه شاخص شهرستانی در سطح شهرستان تدوین کرده است
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، صبح امروز  جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان داراب برگزار شد.


سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با بیان اینکه ستاد هفته دفاع در بخش ها می بایست تشکیل گردد در خصوص تبلیغات محیطی سطح شهر گفت: مدارس و ادارات پارچه نوشته ها و نماد هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورودی حوزه مسئولیت خود نصب کنند تا شهر امام حسن مجتبی (ع) رنگ و بوی هفته دفاع را به خود بگیرد.

سرهنگ رضاطحانی با اشاره به برنامه‌های اين ستاد كه از 31 شهريور ماه در سراسر شهرستان آغاز می‌شود و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت، اظهار كرد: ستاد با تشكيل كميته‌های مختلف، بیش از70 برنامه شاخص شهرستانی در سطح شهرستان تدوین کرده است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در ادامه به بيان مهم‌ترين برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت و گفت: رژه حماسی و موتوری نيروهای بسیج در سطح شهرستان، اجرای صبحگاه مشترك نيروهای مسلح در محل شهدای گمنام، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سطح شهرستان با موضوع هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس اول مهرماه، ديدار پایوران و بسیجیان با نماينده ولی‌فقيه در شهرستان از جمله اين برنامه‌ها خواهد بود.

 وی در خصوص استقرار بیمارستان صحرایی در بخش رستاق اذعان کرد: در استقبال از هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی از 27 تا 31 شهریورماه توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر فارس و سپاه ناحیه داراب به منظور کمک به بیماران محروم و مستضعف بخش رستاق راه اندازی می شود.

فرماندهی سپاه داراب در پایان تصريح كرد: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تمام ادارات، نهادها و سازمان ها بايد تسهيلات و بسترهای لازم را فراهم تا زمينه ساز حضور همه اقشار مختلف مردم در برنامه‌ های بزرگداشت مهيا شده و شاهد حضور آنان باشيم.


در این مراسم قاسمی فرماندار داراب با بیان اینکه از تمام کسانی که دوران طلایی دفاع مقدس را خلق کردند باید یاد کرد گفت: مدتی که برای هفته دفاع مقدس مشخص کرده اند به صورت نمادین است به همین جهت باید در تمام ایام به یاد امام، شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان بود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اول مهر ماه و بازگشایی مدارس هستیم گفت: اول مهرماه سال 1359 اکثر مدارس زیر بمباران بودند و تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

کرامت قاسمی ادامه داد: آن روز اکثر دانش آموزان و دانشجویان مدرسه و دانشگاه خود را رها کرده و وارد جبهه ها شدند.

فرماندار داراب با بیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس باید روایت و خاطره گویی رواج داشته باشد ابراز داشت: در این هفته کارگروهی تشکیل تا بر اجرایی شدن برنامه های هفته دفاع مقدس نظارت کند.



انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: