کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
فرمانده سپاه شهرستان استهبان خبر داد
فرمانده سپاه شهرستان استهبان از کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: 50 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در استهبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار تنویر از استهبان، محمد علی شیبانی صبح امروز گفت : یاد و خاطره جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس همیشه در دل‌ها می‌ماند و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باید این گونه مراسمات را زنده نگه داشت.

وی افزود: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی به حول قوه الهی، ایران اسلامی جایگاه رفیع و بلندی در سطح جهان دارد که این جایگاه به برکت ایثار گری‌های دهه اول انقلاب است و می‌طلبد که به‌خاطر این ایثار‌گری‌ها و زنده نگهداشتن آن روزها برنامه‌های متنوعی به ویژه برای جوانان داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان استهبان به تهاجم فرهنگی و راه‌های مقابله با آن اشاره کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و هجمه گسترده دشمن باید با گسترش فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار در بین جوانان اقدام کرد و باید کاری کنیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی ابراز داشت: مروجین این فرهنگ جانبازان، رزمندگان و خاندان معظم شهدا هستند و از این ایام‌الله‌ها و مناسبت‌ها باید نهایت استفاده را کرد.

سرهنگ شیبانی بیان داشت: دفاع مقدس، خاطره نیست، واقعیتی سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار است که نه باید و نه می‌توان آن را فراموش کرد و از یاد برد بلکه باید این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها سینه به سینه و بین فرزندان ما نقل شود.

وی به کیفی سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان استهبان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از برنامه‌های کمی به سمت کیفی‌تر شدن سوق پیدا می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان از آمادگی کامل سپاه استهبان برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع اشاره کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه اسلحه ، برنامه‌های بسیج‌ دانش‌آموزی و نقش بسیج سازندگی در شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا ، شرکت در نماز جمعه، زنگ مقاومت و حماسه در مدارس و صبحگاه عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است/انتهای پیام224224.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: