يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده در یادواره شهدای روستای بهادران؛
یادواره شهدای روستای بهادران با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ، برخی مسئولین شهرستان و خانواده های شهدا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خطاب به حاضرین گفت: این انقلاب مرهون خدمات رزمندگان و ایثارگران و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس می باشد.



فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب،با بیان اینکه دفاع مقدس قصه و داستان نیست بلکه یک واقعیت تاریخی است، افزود: هشت سال دفاع مقدس ما در تاریخ جهان بی نظیر بوده است.

سرهنگ پاسدار صادق زاده افزود: عاملی که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد تجهیزات و فناوری جنگ نبود بلکه ایمان، توسل به ائمه اطهار، روحیه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای ما بود.

وی اظهار داشت: امروز نیز وظیفه داریم ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان جامعه بازگو کرده و آنان را با این فرهنگ عظیم و غنی آشنا کنیم.

وی با تشریح گوشه ای از واقعیات جنگ و رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به خواهران و برادران اظهار داشت: شهدا آن روزها احساس تکلیف نمودند و به جنگ حق علیه باطل شتافتند، وظیفه ما در زمان حال حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی و دل و چشم پاک در جامعه می باشد.

این مراسم با سرود و مداحی همراه بود. و در پایان به خانواده های معظم شهدا با اهداء لوح یادبود و هدایایی تقدیر بعمل آمد.روستای مادوان 3  شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.

این یادواره با همت بسیجیان پایگاه علی بن موسی الرضا(ع) روستای بهادران حوزه شهید کلاهدوز سپاه ناحیه داراب برگزار شد.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: