يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
سرهنگ پاسدار صادق زاده در جمع دانش آموزان؛
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، صبح امروز سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در جمع دانش‏آموزان مدرسه سما اظهار کرد: بیشتر رزمندگان ما در زمان جنگ از قشر دانش آموزان بودند و با سنین خیلی کم پا به میدان نبرد می گذاشتند.



سرهنگ صادق زاده همچنین در جمع دانش آموزان تصریح کرد: نماد فداکاری شما، دانش آموز بسیجی سیزده ساله شهید حسین فهمیده است که با گذشتن از جان خود مقاومت و ایستادگی جوانهای ما رو به دشمنان نشان داد.

وی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند در تاریخ جهان جنگی را مثال بزند که حتی یک وجب از خاک کشورش را به دشمن متجاوز نداده باشد، اما برای اولین بار در جنگ تحمیلی با ایثار و رشادت های رزمندگان و شهدا این رویداد رخ داد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با بیان اینکه دشمنان نمی تواند پیشرفت علمی ما رو تحمل کند، خاطرنشان کرد: ای جوانان شما آینده ساز مملکت انقلاب اسلامی هستید. و شما باید مالک کرسی های دانشگاههای معتبر دنیا و مدارج علمی جهان باشید.

وی از دانش‏آموزان خواست تلاش خود را در زمینه تحصیل علم بالا ببرند و افزود: تحصیل امروز شما و تلاش شما در این زمینه، باعث پیشرفت و اعتلای کشورمان در آینده خواهد بود.

در پایان سرهنگ صادق زاده سه سفارش به دانش آموزان کرد: خوب درس بخوانید تا به سطح علمی بالا برسید، از چشم و دل پاکتان مواظبت کنید و دیگری، به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ ورزش را فراموش نکنید که فکر سالم در بدن سالم می باشد.



انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: