کد خبر: ۱۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰
تعامل موسسه اشتغال و كارآفريني نگار نصر فارس وابسته به بنياد تعاون بسيج با شركت شهركهاي صنعتي فارس

تعامل موسسه اشتغال و كارآفريني نگار نصر فارس وابسته به بنياد تعاون بسيج با شركت شهركهاي صنعتي فارس براي اجراي طرحهاي اشتغالزايي در شهركها ونواحي صنعتي استان  
 
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری: در جلسه مشترك مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي فارس و مدير موسسه نگار نصر وابسته به بنياد تعاون بسيج درخصوص افزايش همكاري ها به منظور حمايت از اشتغال و توليد در شهركهاي صنعتي بحث و تبادل نظر و تصميم گيري شد.
علي صداقت پور رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي فارس در اين جلسه با تاكيد بر ضرورت حمايت حداكثري از سرمايه گذاران در بخش صنعت و توليد گفت : در اين زمينه از تمامي ظرفيت ها و امكانات موجود بهره گيري مي شود.
وي افزود : ارائه مشوقها و تخفيف ها به سرمايه گذاران از سياستهاي موثري است كه در شهركهاي صنعتي فارس اعمال مي شود و در اين خصوص اقدماات مناسبي انجام شده است.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي فارس در ادامه به بهره گيري از ظرفيت و توان موجود در موسسه نگار نصر تاكيد كرد و گفت : اين مجموعه كه با بهره گيري از توانمندي ها و قابليتهاي علمي - تخصصي و فني بسيجيان تشكيل شده مي تواند نقش موثري در تحقق منويات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتي و نيز حمايت فكري ، معنوي و تخصصي از صنايع استان ايفا كند.
مدير موسسه نگار نصر در فارس وابسته به بنياد تعاون بسيج نيز در اين جلسه با اشاره به اهداف تشكيل اين موسسه در زمينه كارآفريني و اشتغال در استان گفت : مهمترين برنامه اين موسسه تحقق اقتصاد مقاومتي است كه رهبر فرزانه انقلاب نيز به اجراي آن تاكيد دارند.
سرهنگ محمد علي  فرخي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي تنها تبديل كننده تحريم به فرصت است گفت : مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي را بعنوان يك روش مهم در تغيير مسير حركت اقتصادي كشور بيان داشته اند و تحقق اين مهم سدي مقاوم در برابر هجمه هاي غرب به شمار مي رود.
وي در ادامه با تشريح برنامه هاي اين موسسه در زمينه توسعه كارآفريني و اشتغال در فارس گفت : با تشكيل بانك اطلاعاتي اشتغال بيش از 7 هزار  نفر از بسيجيان با تخصصهاي مختلف در اين  بانك اطلاعاتي نام نويسي كرده اند و اين موسسه آماده معرفي نيروهاي متخصص ، مجرب و متعهد براي شركتها و كارخانجات صنعتي- توليدي است.
فرخي اضافه كرد : تاكنون باتوجه درخواست تعدادي از واحدهاي صنعتي داراي سه سال سابقه فعاليت توليدي ، برخي از نيروهاي تخصصي جهت فعاليت در اين واحدها معرفي شده اند.
وي با اشاره به اينكه اين موسسه به كارخانجات و واحدهاي صنعتي كه نيروهاي معرفي شده را به كار مي گيرند به ازاي هر نفر تسهيلات 200 ميليون ريالي پرداخت مي كند گفت : تاكنون تعدادي از واحدهاي صنعتي جهت اخذ تسهيلات به بانك مهر معرفي شده اند



وي افزود : افرادي كه بسيجي فعال باشند مي توانند با مراجعه به اين موسسه ويا نواحي مقاومت بسيج در بانك اطلاعاتي اشتغال نام نويسي كنند.
صالحي كارشناس  اقتصاد مقاومتي موسسه اشتغال و كارآفريني نگار نصر فارس نيز گفت : اين موسسه به بسيجياني كه شركت تعاوني تشكيل دهند و در زمينه اقتصاد مقاومتي  اقدام كند تا سقف 4/1 ميليارد ريال تسهيلات بانكي ارائه مي دهد.
وي افزود : باهماهنگي هاي انجام شده با بانك عامل،‌ تسهيلات در سريع ترين زمان ارائه خواهد شد.
صالحي همچنين از ارائه تسهيلات اشتغالزايي 200 ميليون ريال به بسيجياني خبرداد كه با ارائه طرحهاي اشتغالزايي در قالب اقتصاد مقاومتي  بتوانند طرح خود را اجرايي كنند.
وي همچنين با اشاره به حمايت اين موسسه از واحدهاي توليدي صنعتي  فعال گفت : اين واحدها نيز به ازاي ايجاد اشتغال براي هر نفر 200 ميليون ريال تسهيلات دريافت خواهند كرد.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: