گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
سردار نقدی:
امروزه به تعادلی از حضور نیروهای بسیجی و انقلابی و دیگر جریان های فکری در فضای مجازی رسیده ایم و تفوق جریان های انقلابی در فضای مجازی و سایبری هستیم.

به گزارش بسیج دانش آموزی فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری برای اعلام برنامه های هفته بسیج که در مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره فعالیت های بسیج و بسیجیان در حوزه سایبری، گفت: در حال حاضر بسیجیان در عرصه فضای مجازی حضور گسترده ای دارند.

وی با اشاره به اینکه بین سال های ۸۳ و ۹۰ جریان کاملا یک طرفه ای در فضای مجازی فعالیت می کرد، خاطرنشان کرد: در این زمان تقریبا صد درصد فضای مجازی کشور در اختیار دشمنان انقلاب بود اما امروز شاهد هستیم صدها پایگاه اطلاع رسانی بسیج و مدافعان انقلاب در فضای سایبری فعالیت می کنند و ده ها هزار وبلاگ که به شکل سازمان یافته و آموزش دیده از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع می کنند، در فضای مجازی فعال هستند.

سردار نقدی یادآور شد: امروزه به تعادلی از حضور نیروهای بسیجی و انقلابی و دیگر جریان های فکری در فضای مجازی رسیده ایم و تفوق جریان های انقلابی در فضای مجازی و سایبری هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: