گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
به مناسبت هفته بسیج بیش از 60 برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان های ممسنی و رستم برگزار می گردد.

کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در گفتگویی بیان داشت: همزمان با هفته بسیج در شهرستان های ممسنی و رستم بیش از 60 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار خواهد شد.  دیدار فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان با مقام معظم رهبری در همایش 50 هزار نفری پرچمداران تمدن اسلامی آغاز برنامه های هفته بسیج شهرستان خواهد بود.

از برنامه های شاخص که در سطح پایگاه ها و شهرستان در این هفته اجرا خواهد شد می توان به گردهمایی بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس، گردهمایی بسیجیان در 5 آذر با حضور سردار نوعی اقدم، برگزاری نشست های بصیرتی و مردمی، سرکشی از خانواده شهدا و ... می توان اشاره کرد.

هدف از برگزاری این برنامه قدردانی از بسیجیانی است که با تاسی از ولایت و عاشورا در جنگ هشت ساله جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند امیدواریم بتوانیم با ترویج تفکر بسیجی در ایجاد یک جامعه ایده آل تاثیر گذار باشیم. تکلیف گرایی را در جامعه نهادینه کنیم تا به جامعه ی آرمانی خود برسانیم.

وی در پایان با اشاره به تقارن هفته بسیج با محرم بیان داشت:فرهنگ بسیج، فرهنگ ایثار و شهادت است  در جریان عاشورا فداکاری و جان برکفی اصحاب امام حسین (ع) سبب انتقال پیام عاشورا به نسلهای بعد شد. بسیجیان نیز باید از این فرصت استفاده بهینه کنند و فرهنگ مقاومت را به درستی معرفی کنند.

پایان گزارش /224224

نام:
ایمیل:
* نظر: