گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در جلسه شورای اداری:
باید بسیجیان تاریخ انقلاب اسلامی را به درستی روایت کنند و دشمنی آمریکا در طول دهه های اخیر را تشریح کنند.

جناب سرهنگ کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در جمع مدیران و مسئولین شهرستان بیان داشت: تفکر بسیجی تاسی گرفته از فرهنگ عاشورایی است و در امتداد خط عاشورا و حماسه ی حضرت زینب سلام الله علیها قرار دارد بسیجی که در اندیشه ی امام و در 5 آذر سال 58 تشکیل شد تجلی و الگوی از زندگی مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است .

بسیجیان ما با تمسک به اهل بیت در جنگ 8 ساله دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا امروز ملت ایران در جهان یکه تازی کند همچنین بسیج نشات گرفته از متن مردم است. در وقوع انقلاب شاهد تاثیر بسزای حضور مردم و پیروی آنها از امام راحل بودیم. امروز نیز بسیج در متن مردم و تبیین کننده سبک زندگی اسلامی است.

وی در ادامه بیان داشت: تفکر بسیجی باید در راستای حماسه زینبی باشد و تبیین کننده رشادت ها و دلاوری های شهدا در جنگ 8 ساله و انقلاب به نسل ها باشد. باید بسیجیان تاریخ انقلاب اسلامی را به درستی روایت کنند و دشمنی آمریکا در طول دهه های اخیر را تشریح کنند.

وی در پایان در رابطه با برنامه های حوزه های بسیج مقاومت سپاه ممسنی در طول هفته بسیج بیان داشت: مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان های ممسنی و رستم گردهمایی بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس، گردهمایی بسیجیان در 5 آذر با حضور سردار نوعی اقدم، برگزاری نشست های بصیرتی و مردمی، سرکشی از خانواده شهدا و ... است.

پایان گزارش/224224

برچسب ها: ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: