پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
امام جمعه داراب:
اگر هر کجا از خداوند بریده شدید با مشکل روبرو خواهید شد.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه داراب، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر داراب، جمعی از پایوران سپاه ناحیه و برخی دیگر از مسئولین این شهرستان به مناسبت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه درشهر امام حسن مجتبی (ع) دیدار کردند.



در ابتدا سرهنگ پاسدار ذکریا آموزگار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه داراب ضمن اعلام برنامه های هفته بسیج این شهرستان از تمام بسیجان خواست در برنامه های این هفته همچون سال های گذشته حضور فعال داشته باشند.

سپس حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهر داراب ضمن تبریک به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ابراز داشت: افتخار می کنم که خاک پای شما بسیجیان هستم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تمام کارهایشان را برای رضای خدا انجام می دادند خطاب به مردم گفت: اگر هر کجا از خداوند بریده شدید با مشکل روبرو خواهید شد.

حجت الاسلام صادقی در خصوص راه های ماندگاری بسیج اذعان کردند: یکی از راه های ماندگاری بسیج راه اندازی پایگاه های اصلی بسیج در مساجد می باشد چرا که با مسجد اسلام زنده نگه داشته می شود.

حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه بدون حضور بسیج هیچ کاری شکل نمی گیرد ادامه داد: در سال 1342 به دلیل عدم وجود بسیج امام خمینی (ره) دستگیر شد.

نماینده ولی فقیه در شهر داراب با اشاره به اینکه راه های مقابله در برابر غرب تقویت بسیج است تصریح کرد: اکثرا فکر می کردند اگر ایران یک قدم به طرف آمریکا بردارد آنها تمام تحریم ها را کنار می گذارند و اموالمان را که بلوکه کرده اند پس می دهند در صورتی که اینطور نیست. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به آمریکایی ها اطمینان کرد و باید مراقب بود.

امام جمعه داراب با اشاره به تماس تلفنی رییس جمهور ایران و رییس جمهور آمریکا گفت: بعد از این تماس آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان آنچنان می خندیدند که انگار تمام تحریم ها برداشته شده بود.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها بعد از این تماس اعلام کرده اند که تمام گزینه ها حتی نظامی روی میز است.

حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه هر چه در توان دارید در برابر دشمن آماده کنید اذعان کرد: لشکریان اسلام از لحاظ تجهیزات کمبود ندارند اما باید بیشتر از این ها داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فکر کنیم دشمنان ما تنها آمریکایی ها هستند چرا که دشمنان دیگری همچون عربستانی ها و گروه طالبان وجود دارند.



انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: