گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین:
امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بسیجیان و مسئولین شهرستان در مسجد جامع شهر نورآباد گرد هم آمدند.

در این گردهمایی کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت: اصل و ریشه تفکر بسیجی در ذات انبیاء الهی و اوج درخشش آن را می توان در عاشورا دید دریای بی کران بسیج دارای مفاهیم ارزشی و معنوی است و گرایش تکمیل کننده کمال انسانی است و مقصدش ساحل امن  و آرام است.

بسیج یک واژه نیست تجلی و تبلور مفاهیم ایمان، اخلاص، ایثار، شور و شعور، بصیرت، بیداری و ولایت مداری است این موارد تنها در قاموس کسانی است که ردای بسیج را بر تن دارند.

حرکت بسیج در جهت است نه از جهت و بسیج مزرعه بی حصاری است که ستونش ولایت فقیه و تفکرش در قالب تکلیفی بود که امام حسین علیه السلام آن را زنده کرد و با حماسه زینبی نشر و نمود پیدا کرد. با این اوصاف دفترش جای ثبت نام همه ی دوستانداران ولایت است.

به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ایران بسیاری از پیشرفت های کشور در زمینه های گوناگون مربوط به تفکر بسیجی است. بسیجی برای حفظ  استقلال و آزادی شرافت دارد  و برای حفظ دین شریعت دارد. شرافت درسی است که ما از حسین بن علی علیه السلام آموختیم.


همچنین سخنران ویژه این مراسم سردار رحیم نوعی اقدم بود. وی ولایت و رهبری را عامل اصلی در قدرت ایران خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از دو عزت  ولایت و بسیج در جهان قدرت گرفته است. آمریکا از زمان انقلاب همواره از ولایت فقیه می ترسید و به دنبال ضربه زدن به دو جریان بسیج و ولایت بود. آنها از بسیج و بسیجیان وحشت دارند.

بزرگترین ویژگی ایران که تمام قدرت های جهان از آن واهمه دارند موضوع ولایت و رهبری است و بسیج از همین ویژگی روحیه ی استکبار ستیزی خود را گرفته است.

آنچه که بسیاری از انقلاب ها نتوانسته اند دوام بیاورند به علت عدم وجود رهبری بوده است و تا زمانی که انقلاب ها بدین ارزش پی نبرنند نمی توانند پیروز باشند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بسیج همواره به دنبال چهار عنصر ولایت مداری، دفاع از اسلام، تکلیف گرایی و شهادت بود است  اظهار کرد: شاید ایران از نظر نظامی به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است ولی مطمئناً غرب و آمریکا از نظر قدرت ادوات جنگی از ما برتر هستند اما آنچه که باعث قدرت ایران  شده است ادوات جنگی و سازمان نظامی آن نیست بلکه ادبیات، رهبری، مدیریت و فرماندهی ولایت است.


ایران امروز با وجود حضور، مقاومت عاشورایی و ولایت پذیری مردم در اوج قدرت قرار گرفته است و هیچ تحریمی نتوانسته بر قدرت ایران تاثیر بگذارد. 

آنچه که باعث شده غرب در مذاکرات با ایران کنار بیاید به دلیل ترس از قدرت ایران بود آنها دیدند که ایرانی حتی با وجود تحریم ها و مطرح کردن گزینه های نظامی روز به روز بر قدرتش افزوده می شود بنابراین ترجیح دادند با ایران کنار بیایند. آنها فهیمیده بودند که هرچه بیشتر به ایران فشار بیاورند ایران خطرناک تر می شود و اسرائیل و آمریکا در مرکز این خطر قرار می گیرند بنابراین مجبور به موافقت با ایران شدند. این نتیجه ی اقتدار و مقاومت مردم ایران در مقابل همه ی تحریم های دشمن است.

پایان گزارش/224224

برچسب ها: ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: