گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
ممسنی میزبان رحیم نوعی اقدم سردار جنگ تحمیلی و بردار دو شهید دانشجو بود وی پس از شرکت در یادمان شهدای دانشجوی ممسنی و رستم در گردهمایی بسیجیان در مسجد جامع شهر نورآباد از مساله ی طایفه گرای در شهرستان انتقاد کرد.
سردار رحیم نوعی اقدم در گردهمایی بسیجیان ممسنی بیان داشت: در قوم لر می توان صفا، صمیمیت، صداقت و اخلاص را یاد گرفت و می توان در دیوار ها و کوچه های خشتی و در زندگی ساده و بی آلایش لر ایمان و صداقت را پیدا کرد. 

قوم لر همان قومی است که با عظمت و اتحاد با طاغوتیان جنگیدند قوم لر در نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب تنها قومی است که همواره پشتیبان ولایت بوده اند و همواره قوی ترین و وفادارترین قوم به نظام بوده اند.

لرها  قدرتمند ترین و عزتمندترین ایل را دارند بنابراین نباید بگذارند ادبیات منفی طایفه گرایی و قوم گرایی در بین این قوم تفرقه بیاندازد. متحد بودن این قوم و عدم توجه به مسائل کوچک قومی و طایفه ای می تواند ممسنی را به اوج اقتدار برساند.

وقتی این قوم متحد باشد مطمئناً از بمب اتم نیز قدرتمند تر خواهد بود. نباید اجازه داد درگیری های سیاسی و قومی در بین اقوام تفرقه بیندازد.

وی در پایان بیان داشت: غیرت لری، غیرت ماندگار و جاوید است و همواره زبان زد بوده است انتظار می رود مردم نگذارند افرادی با بی حجابی و بد حجابی به تاریخ ارزشمند غیرت لر لطمه وارد کنند. 

پایان گزارش /224224

برچسب ها: ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: