شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۴:۳۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
بكارگيري فناوري در آموزش يكي از جنبه مهم گسترش فناوري اطلاعات و ارتباطات، به عنوان تحولي عظيم در زندگي اجتماعي، حرفه اي و آموزشي بشر قرن بيست و يكم است.
به گزارش روابط عمومي بسیج مهندسین كازرون، مقاله مهندس محمدجعفر شفيعي، مهندس زینب زراعت پیشه و مهندس محمد شفیعی سیف آبادی از اعضای بسیج مهندسین كازرون با عنوان طراحي مدل آموزش الكترونيكي با استفاده از آموزش تحت وب در همايش ره آوران آموزش با محوريت آموزش در عصر ديجيتال به صورت سخنراني پذيرفته شد.

مهندس محمدجعفر شفيعي در اين خصوص اظهار داشت: بكارگيري فناوري در آموزش يكي از جنبه مهم گسترش فناوري اطلاعات و ارتباطات، به عنوان تحولي عظيم در زندگي اجتماعي، حرفه اي و آموزشي بشر قرن بيست و يكم است.

وي با اشاره به اينكه يكي از موضوعات مهم در پژوهش ها و مطالعات مرتبط با فناوري اطلاعات، شناسايي عواملي است كه موجب مي شوند افراد، فناوري ها و سيستم هاي اطلاعاتي جديد را بپذيرند و از آنها استفاده كنند، افزود: هدف از پژوهش حاضر طراحي مدل آموزش الكترونيكي با تلفيق نظريه هاي رفتار برنامه ريزي شده و مدل بسط پذيرش فناوري در كاركنان شركت مهندسي رعدگستر مي باشد كه به بررسي رابطه بين متغير هاي لذت ادراك شده، خودكارآمدي رايانه اي و تمايل به استفاده از آموزش تحت وب پرداخته است.

گفتني است اين همايش در پائيز سال جاري در تهران برگزار شد.
224/224
نام:
ایمیل:
* نظر: