دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۲۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۶
دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب فارس 14 دي‌ماه جاري برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیچج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس؛ دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب فارس 14 دي‌ماه جاري برگزار خواهد شد.

همتي‌بوشهري، رونمايي از كتاب نهج‌البلاغه با پشت‌نويسي ارسنجاني را يكي از رويدادهاي ويژه نمايشگاه كتاب امسال عنوان و اضافه كرد: البته اين كتاب قبلاً‌ نيز از اين كتاب توسط وزير ارشاد در برج ميلاد رونمايي شده اما از آنجا كه اين خوشنويس اهل استان فارس است، در اينجا نيز اين كتاب رونمايي خواهد شد.

وي عنوان كرد: در نمايشگاه امسال توزيع غرفه‌ها با توجه به موضوعات متفاوت خواهد بود و در سالن بهار كتاب‌هاي دانشگاهي، سالن سرو كتاب‌هاي مذهبي، ‌تاريخ اسلام و كتاب‌هاي حوزوي،‌ سالن نرگس كتاب‌هاي كودكان و نوجوانان، سالن ملاصدرا كتب و ناشران خارجي و حوزه هنري و در سالن حافظ كتاب‌هاي عمومي درسي سياسي و تاريخ عرضه خواهد شد.

همتي‌بوشهري گفت: قريب 40 غرفه به ناشران خارجي اختصاص داده شده است، ضمن اينكه از ميان 140 ناشر استان فارس، تنها 80 ناشر در اين نمايشگاه حضور دارند.

مديركل ارشاد فارس به ميزان بن توزيع شده در اين نمايشگاه اشاره و اضافه كرد: امسال ميزان بن توزيع شده در اين نمايشگاه 750 ميليون تومان خواهد بود و بانك عامل آن بانك صادرات است.

همتي‌بوشهري اضافه كرد: ميزان بن در نظر گرفته شده براي افراد عادي مبلغ 200 هزار ريال، فارغ‌التحصيلان دوره‌هاي قبل از ليسانس 300 هزار ريال و ليسانس و به بالا 400 هزار ريال خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: