يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۹
سیدعلی اصغرمحدث ،مدیرروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس:
در نمایشگاه کتاب شیراز قریب یک هزار ناشر حضور دارند، که 700 ناشر رسمی و 300 نمایندگی ناشرهای کشوری در این نمایشگاه دارای غرفه هستند ضمن اینکه 40 غرفه نیز به نمایندگی‌های ناشران خارجی و80 ناشراستانی اختصاص یافته است.

 به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، مدیرروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس، گفت: آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس امروز 14 دی‌‌ با حضور دکترعباس صالحی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله ایمانی، احمدهمتی، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی فارس و سایر مقامات استانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب شیراز برگزار شد  .

سیدعلی اصغرمحدث، مدیرروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس، تصریح کرد: آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس، ساعت 15:30 در سالن ملاصدرا نمایشگاه برگزار و از نهج‌‌البلاغه به خط آیت‌الله ارسنجانی رونمایی شد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مذکور قریب یک هزار ناشر حضور دارند، که 700 ناشر رسمی و 300 نمایندگی ناشرهای کشوری در این نمایشگاه دارای غرفه هستند ضمن اینکه 40 غرفه نیز به نمایندگی‌های ناشران خارجی و80 ناشراستانی اختصاص یافته است

سیدعلی اصغرمحدث، از750میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه دوزادهم و توزیع آن خبردادوبیانداشت: این بن‌ها به گونه‌ای است که افراد عادی 20 هزار تومان، تا مقطع لیسانس 30 هزار تومان و از لیسانس به بالا ‌40 هزار تومان بن دریافت می کنند.

مدیرروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس، اظهارداشت: در سالن بهار، کتاب‌های دانشگاهی، سالن سرو کتاب‌های مذهبی، تاریخ اسلامی و حوزوی، در سالن نرگس کتاب‌های کودک و نوجوان، در سالن ملاصدرا ناشران خارجی و کتاب‌های هنری و سالن حافظ به کتاب‌های عمومی، کمک درسی و سیاسی و اجتماعی اختصاص یافته است.

یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس از تاریخ 14 الی 20 دی‌‌ برپا است.

استان فارس با 30 شهرستان و برگزاری 70 نمازجمعه و 70 امام جمعه ارزشمند سرآمدکشوراست و دارای تنوع قومی ومذهبی وهمچنین وضعیت آب وهوایی چهارفصل وتفاوت دما درشمال وجنوب می باشد.

این استان فرهنگی وادب پروربا 80 دانشگاه دارای 20حوزه علمیه درشیراز و33 حوزه درشهرستان هاست که "حوزه علمیه خواهران 27 مکان" است و در مجموع قریب به 10000طلبه مشغول به کسب مدارج عالیه هستند..

نام:
ایمیل:
* نظر: