شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۴۱
کد خبر: ۲۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر؛
روز گذشته همایش بصیرتی مردمی شهرستان با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در داراب برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، روز گذشته همایش بصیرتی مردمی شهرستان با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در داراب برگزار شد.


در ابتدا سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، حلول هلال  ربيع الاول را به عموم اهالي شريف و ولایتمدار شهرستان تبريك و تهنيت نمود و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دین می باشد.



محمود امیری از هادیان سیاسی استان روز گذشته در این همایش، امر به معروف و نهى از منكر را باید بشناسیم و اظهار کرد: امر به معروف یعنی این کشور ثروتمند و توانمند است.

او همچنین به اهمیت اجرای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه اشاره کرد و گفت:عده ای اجرای امربه معروف و نهی از منکر را ابزار فشار می دانند در حالیکه اجرای این فریضه یک واجب الهی است.

امیری، به موقعیت ایران در مذاکرات ژنو و اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر پرداخت و تصریح کرد: چشمانتان را به دشمن ندوزید.

هادی سیاسی استانی، همچنین ضمن اشاره به توافقات ژنو ابراز امیدواری کردند در این توافقات عقب نشینی از سوی هیئت مذاکره کننده کشورمان از حقوق حقه ملت ایران صورت نگیرد.

محمود امیری با بیان اینکه امروز به حمد پروردگار، جمهوری اسلامی از حیث نیروی انسانی به درجات برتر دنیا رسیده است گفت: در کجای جهان نیروهایی معتقد با رهبری  منسجم می شود مشاهده نمود. این یک برکت خداوندی است که به ما عطا شده است.

در پایان ایشان به نمونه هایی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی پرداخت.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: