يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۶:۵۲
کد خبر: ۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج؛
همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج، پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج، همگام با پاسداران سراسر استان، به دیدار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان خنج رفتند.
به گزارش تنویر از خنج، صبح امروز همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج، پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج، همگام با پاسداران و بسیجیان سراسر استان، به دیدار خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان خنج رفتند.

این برنامه با اعلام رمز «یا محمد رسول الله» توسط سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر، به طور همزمان در سراسر استان آغاز گردید.




در مراسم امروز صبح، سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه ناحیه خنج به همراه پاسداران و جمعی از بسیجیان ناحیه خنج، در قالب چند گروه، به دیدار خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهر خنج و روستاهای شهرستان رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه خنج با حضور در روستای کهنویه شهرستان خنج، به دیدار خانواده شهید بهمن پوری که از شهدای عملیات کربلای پنج بود، رفت.

پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه خنج به دیدار یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز رفتند. جانباز بهیار زائری، از افرادی است که در عملیات کربلای پنج حضور داشته و به افتخار جانبازی نایل شده است.

خانواده های شهید حسینی روستای سیف آباد و شهید نورسته روستای سده و همچنین جانبازان فداکار آقایان احمد پاداش از خنج، حسین اسدی و عبدالله فالیزدان از روستای کورده شهرستان خنج، امروز میزبان پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه خنج بودند.





























نام:
ایمیل:
* نظر: