گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
به نام نامی اش، به شوق شادمانی اش دوباره صفحه های بی صدا ترانه خوان و پاره های بی نگار، پر نگار شدند و باز های و هوی عاشقانه در گرفت. دلبرا این نگاره ها و دل نوشته ها شاهکار توست و ما در این میانه هیچ کاره ایم. سرورا به سوی توست دست هایمان، پیش کش به تو اشک هایمان، بیا جلا بده به نور خود قلب هایمان.


سلام و درود و احترام محضر شما دوستان. اگر تمایل دارید  بدونید روز سوم چه خبربود، باید اول از دیشب براتون بگم که مسئول سازمان به همراه حاج آقا پاشا پور ساعت20:00به شهرستان مهر سفر سه ساعت و نیمه ای داشتند.
فاصله مهر تا لامرد حدود 30-40 کیلومتر هست، اما متاسفانه خبر نگار از این سفر جا موند. خوب مثل این که توفیق نبود ما یاران عزیز مهر رو ملا قات کنیم.
اما خیلی هم بد نشد چند تا از بچه های لامرد اومدن جایی که ما مستقر بودیم، یعنی حاج آقا قدیری،آقای فتوحی کیا(مسئول تعلیم وتربیت سازمان)و...بحث های خوبی بین ما مطرح شد،
ازدواج،اقتصاد، سفارش حاج آقا قدیری به جوونا این بود که تا میتونید چند نفری با هم متحد بشید و کار اقتصادی قوی انجام بدید ،ایشون می گفت برا ی بچه حزب اللهی بده جزو قشرضعیف جامعه باشه،سرمایه جمع کنید و با خدا شریک بشید و بخشی از اون ثروت رو در راه خدا و کار فرهنگی هزینه کنید.
ساعت 11:30بود و ما گرم صحبت که گوشیم زنگ خورد متوجه شدم آقای دوستدار وحاج آقا پشت در هستن، رفتم به استقبالشون، از سفرشون پرسیدم، مثل این که آقای دوستدار بعد از بازدید از ساختمان جدید حوزه به دیدار برو بچه های فضای مجازی و مجمع همفکری رفته بودن ونشست دوستانه ای با اونا داشتن،حاج آقای پاشاپور هم به حسینیه امام رضا علیه السلام رفته و برای والدین دانش آموزان از مسائل تربیتی گفته بود.

خلاصه تا ساعت12:30با حاج آقای پاشاپور فایل ردو بدل می کردیم،لبتابش یه5-6میلیونی می ارزه از بس که محتویات زیاد جالب داخلشه،خودش می گفت بعضی وقتا توش گم می شمو اینکه یه کلیپ نشونمون داد که شاخمون در اومد،یه نفر مرده بود نمیدونم از مسئولین یا...دوطرف خونشون چهار ردیف گل دوطبقه که100متراز طول خیابون رو اشغال کرده بود اونم چهار ردیفه، اگه اشتباه نکنم خیابان میر داماد تهران بود، واقعا متاسف شدم.

صبح روز بعد مثل روز گذشته ادامه کلاس های حاج آقا ی پاشا پور و حاج آقا قدیری با موضوعات، امر به معروف ونهی از منکر، همچنین بیان احکام و مشاوره بود. ظهر هم همگی با هم به نماز جمعه رفتیم،. انصافا مسجد جامع زیبایی دارندویه کار خیلی جالب که انجام میدن اینه که بین دو نماز 5دقیقه بیانات مقام معظم رهبری رو متناسب با موضوعات روز روی پرده پخش می کنن،خیلی خوبه نه؟ بعد نماز هم رئیس اداره آموزش وپرورش جناب آقای صفری دیداری با مسئول سازمان داشت.

بعد نهار، کارگاه آموزشی حلقه صالحین  و این بار عکس دسته جمعی با فرهنگیان بود که خاطره ساز شد.

در پایان از آقایان گله داریان، فولادی، کشتکار و خواهر عباسی  مسئولان بسیج دانش آموزی حوزه های لامرد، اشکنان،علامرودشت و مهر  وهمکارانشون که خیلی زحمت کشیدن و تلاش کردن تشکر می کنیم و ازخدا براشون طلب توفیق می کنیم.یاعلی

خبرنگار اعزامی:محمد ضیایی















انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: