جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي(ع) شیراز:
سرهنگ روستا گفت: در برابر دشمني كه خوي استكباري دارد بايد با روحيه متكبرانه برخورد كرد و نرم خويي و با ملاطفت برخورد كردن باعث گستاخي دشمن مي شود.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي(ع) شیراز به مناسبت 21 بهمن ماه سالروز عمليات پيروزمندانه والفجر ٨ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران، در جمع پاسداران و بسيجيان اين ناحيه بيان داشت: امروز كشور ما در شرايطي قرار دارد كه دشمن تمام توان خودش را براي از پاي درآوردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته است و مشاهده مي شود علي رغم رفتار انساني و قانوني دولت مردان ما در جريان مذاكرات هسته اي، موضع گيري هاي دشمن طوري است كه ادبيات مذاكره را رعايت نمي كنند و اين از خوي استكباري آن هاست.

سرهنگ روستا گفت: اين رفتار غير اصولي و غير مودبانه دشمن، از الطاف الهي است كه خداوند مي خواهد چهره ي كريه دشمن را به ملت بشناساند.

وي افزود: در چنين شرايطي كه ماهيت پليد دشمن براي ملت ما ثابت شده است، ما نيز نبايد هيچ گاه روحيه ي استكبار ستيزي خود را از دست بدهيم و همواره هوشياري لازم را در برخورد با مسائل گوناگون داشته باشيم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي(ع) گفت: در برابر دشمني كه خوي استكباري دارد بايد با روحيه متكبرانه برخورد كرد و نرم خويي  و با ملاطفت برخورد كردن باعث گستاخي دشمن مي شود.


در پايان به مناسبت روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران، مطالبي در خصوص اهميت حفاظت اطلاعات و آشنايي با اصول حفاظتي و همچنين رعايت حفاظت گفتار و ديگر موارد حفاظتي مطالبي بيان شد./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: