پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۵:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون
سینمای ایران به مدد فرمان امام که در سال 57 فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم توانست ابزاری باشد در جهت معرفی فرهنگ انقلاب، به نحویکه امروز از سینمای ایران به عنوان یک هنر اخلاقگرا در جهان نام برده می شود.
به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از سیمرغ ،مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو باسیمرغ درباره تاثیرات انقلاب بر سینمای کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه اوج ملت ایران است؛ ملتی که با از ایثار حرکتی را به ثمر رساند که امروز پس از گذشت سه دهه قوت قلب بسیاری از کشورهای دنیا است. این گفته را نیز می توان به خوبی در بسیاری از کشورهای مسلمان مشاهده کرد.
 
وی افزود: سینمای ایران به مدد فرمان امام که در سال 57 فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم توانست ابزاری باشد در جهت معرفی فرهنگ انقلاب، به نحویکه امروز از سینمای ایران به عنوان یک هنر اخلاقگرا در جهان نام برده می شود.


 
این بازیگر ادامه داد: جشنواره فجر پس از سه دهه محلی شده برای بیان ارزش های اخلاقی و دینی به ویژه اینکه در این رویداد فیلمسازان خارجی نیز حضور دارند و مشاهده می کنند چگونه سینمای ایران در پی رسیدن اخلاقیات است. ویژگی که امروزه کمتر در سینما جهان می توان آن را مشاهده کرد.
 
بازیگر فیلم «معراجی ها» تصریح کرد: جشنواره سی و دوم فجر تجربه ای طولانی را پشت سر می گذارد. تجربه ای که کمک کرده در آن کارهای فاخری از فیلمسازان به نام کشورمان در کنار سینماگران جوان به نمایش در آید.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امید من این است که در جشنواره فیلم فجر بیشتر به موضوعات انقلاب توجه شود تا جوانان ما بهتر بتواند با میراث گهربار کشور خود آشنا شوند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: