يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۲:۱۵
کد خبر: ۲۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات جباریان تقدیر شد و کاظمی به سمت بخشدار جدید بخش مزایجان بوانات معرفی شد.

به گزارش " تنویر " بوانات  : تودیع و معارفه بخشدار بخش مزایجان شهرستان بوانات با حضور اعضای شورای اداری شهرستان بوانات صبح امروز در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه از زحمات 10 ماهه جباریان در پست سرپرستی بخشداری مزایجان تقدیر شد و کاظمی بعنوان بخشدار جدید بخش مزایجان با حکم استاندار فارس منصوب شد.

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار ، امام جمعه شهرستان و ائمه جمعه بخش های مزایجان و سرچهان و اعضای شورای اداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات ضمن تشکر از بخشدار سابق بخش مزایجان ، این مراسم و تقبل مسئولیت را کاری بس مشکل دانست و از خداوند آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید بخش مزایجان نمود.

وی همچنین دبا اشاره به نزدیکی ایام فاطمیه و تقارن آن با ایام نوروز از ادارات خواست تا با نصب پلاکارد در این ایام هم پیشقدم شده و هم حرمت بانوی آب و آیینه را نگه دارند.

در ادامه امام جمعه بخش مزایجان حاج آقا میرشکاری نیز با اشاره به دعای امام سجاد (ع) در خصوص وسوسه دنیا و حب دنیا ، همگان را به رعایت تقوا و پرهیزگاری دعوت کرد و افزود : من به نوبه خودم از زحمات چند ماهه آقای جباریان در پست بخشدار مزایجان تشکر میکنم و برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم.

میرشکاری ادامه داد : بخش مزایجان و بخشداری آن قصه پر غصه ای را دارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند از جمله : نبود ساختمان ، نبود وسائط نقلیه و خودرو ، کمبود نیروی انسانی و.. که از فرماندار و مسئولین میخواهیم که به این بخش نگاه ویژه داشته باشند.

مهندس اسدالهی فرماندار بوانات نیز در این جلسه از سفر قریب الوقوع استاندار فارس به شهرستان بوانات خبر داد و اظهار داشت : دکتر احمدی استاندار فارس اوایل هفته آینده جهت کلنگ زنی شهرک سنگ شهرستان بوانات میهمان ما خواهد بود و امیدواریم که حضور استاندار مردمی فارس در بوانات موجب برکات زیادی برای این شهرستان باشد.

فرماندار بوانات در ادامه به مسئولین ادارات بوانات هشدار داد که : من اجازه فرصت سوزی را به هیچ یک از مسئولین نمیدهم و باید با سرعت عمل به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و اگر کسی در این راه اشکال تراشی و مانع ایجاد کند من برخورد خواهم کرد مدیران شهرستان توجه داشته باشند در ایام الله باید در مراسمات شهرستان حضور داشته باشند و من اگر نارضایتی مردم را از مدیری ببینم کوتاه نخواهم آمد.

اسدالهی در خصوص مشکلات بخشداری مزایجان نیز گفت : من تا قبل از عید مشکل خودرو این بخشداری را حل خواهم کرد و نیروی انسانی را هم از عزیزان بخشداری مرکزی خواهش کردیم تا اردیبهشت در آنجا خدمت کنند تا مشکل نیروی انسانی را هم حل کنیم.

رییس شورای اداری شهرستان بوانات همچنین از بانک های عامل خواست تا نهایت همکاری را با مردم و سرمایه گذاران داشته باشند و اگر مانع تراشی کنند و بحث عمران آبادی شهرستان را به تاخیر بیندازند ما نیز برخورد قانونی با آن بانک می کنیم.

انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: