شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۷
مریلا زارعی بازیگر سینما :
این روزها همه ما مشغول گرفتن مهر از مادران و خانواده‌های شهدا هستیم اما هر اتفاقی که برای این فیلم افتاده است اول اینکه به‌واسطه لطف پروردگار بوده و دیگری به‌واسطه همراهی یک گروه فیلم‌سازی در این فیلم بوده است.

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس به نقل از تسنيم- مریلا زارعی اولین کسی بود که از سوی خانواده شهدا و همسر رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت و پس از آنکه به‌روی سن رفت بر دستان مادر شهید ایرج امیری بوسه زد و گفت: خدا را شاکرم که این فرصت را به من عطا کرد تا بتوانم قطره‌ای از دریای احوال مادران سرزمینم را به تصویر بکشم. خدا را شاهد می‌گیرم که از ابتدای این کار با خدای خود معامله کردم و واقعاً چنین روزهایی را برای خود تصور نمی‌کردم. چون فکر می‌کردم این نقش هم مثل مظلومیت همه مادران ممکن است هیچ‌وقت دیده نشود. در نتیجه در همه لحظات از روح شهدای سرزمینم کمک گرفتم تا بتوانم حق مطلب را ادا کنم.

بازیگر نقش الفت در فیلم شیار 143 ادامه داد: به‌عنوان یک بازیگر لباس یک نقش را بر تن کردم ولی همین‌جا سوگند می‌خورم که سعی کردم قداست و پاکی این نقش را در لحظه لحظه ایفای این نقش حفظ کنم و موسیقی‌ای که من را برای این کار کوک کرد، مناجات سحرگاه ماه رمضان و اذان لحظه افطار بود.


 
زارعی تصریح کرد: گفتن چنین چیزهایی از زبان یک بازیگر شاید در این سال‌ها یک شکل دیگری پیدا کند. من در تمام این سال‌ها از آن فرار کردم اما بعد از این بازی فکر می‌کنم اتفاقی که با این فیلم در جامعه افتاده و دل‌هایی که  این فیلم به دست آورده است ارزش این را دارد که من از احساس واقعی‌ام نسبت به این کار بگویم.
 
این بازیگر سینمای کشورمان خاطرنشان کرد: این روزها همه ما مشغول گرفتن مهر از مادران و خانواده‌های شهدا هستیم اما هر اتفاقی که برای این فیلم افتاده است اول اینکه به‌واسطه لطف پروردگار بوده و دیگری به‌واسطه همراهی یک گروه فیلم‌سازی در این فیلم بوده است.
 
زارعی ضمن تأکید بر اینکه گروه عظیمی پشت صحنه این فیلم حضور داشتند، اضافه کرد: بازیگران خوبی چون گلاره عباسی کنار من حضور داشتند که فکر می‌کنم صحنه درخشان پایانی فیلم تحت تأثیر بازی ایشان هست. ما، بازیگران کرمانی و گروه‌های مختلف هنری همه کنار هم «شیار 143» را ساختیم.
 
وی در آخر گفت: برای من دعا کنید چون ممکن است من چنین نقشی را هیچ‌موقع دیگر بازی نکنم و ایفای این نقش یک‌بار برای همیشه باشد و باقیات صالحاتی برای در زندگی آخرت باشد اما برایم دعا کنید که نقش‌های دیگر را با همین احوال و احساس بتوانم زنده کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: