پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۵:۴۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
بر طبق آیات کتاب الهی وروایات پیامبر (ص) وائمه معصومین (ع) درخت نیز یک موجود زنده و باعث سرسبزی و آبادانی زمین و کاشت درخت از اعمال نیک نزد خداوند متعال محسوب میشود
 مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون  با گرامیداشت روز درختکاری اظهار داشت: روز درختکاری به منظور ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز و کاشت نهال در کشور گرامی داشته می شود.

وی با اشاره به فواید درختکاری و اثرات آن بر سلامت محیط زیست و بهره مندی هایی که از درختان عاید بشر می شود، افزود: بر طبق آیات کتاب الهی وروایات  پیامبر (ص) وائمه معصومین (ع) درخت نیز یک موجود زنده و باعث سرسبزی و آبادانی زمین و کاشت درخت از اعمال نیک نزد خداوند متعال محسوب میشود.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه بهره برداری از طبیعت از نظر اقتصادی، اجتماعی، تفریحی و فرهنگی منطقی است، افزود: حفظ و صیانت از طبیعت منطقی تر می باشد و لذا باید بر حفظ و نگهداری آن بکوشیم و نگذاریم افراد سودجو به طبیعت صدمه بزنند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم حفظ طبیعت که بیشتر بایستی به آن توجه شود، کاشتن درخت است که تا جایی که در وسع و  توانمان می باشد، درخت بکاریم و در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

گفتنی است بمنظور تکریم سنت زیبای درختکاری و حفظ و نگهداری محیط زیست بعنوان امانت الهی هریک از مهندسین اقدام به کاشت نهالی نمودند. در این مراسم تعداد 400 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع کاشته شد.

 
غرس نهال زیتون توسط مسئولین شهر/گزارش تصویری


 روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون،

224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: