کد خبر: ۲۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
وي فرزند ششم خانواده بود و در دوران كودكيش بسيار موءدب و سربراه بود و همه خانواده بخصوص پدر و مادرش از او راضي و خشنود بودند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، شهید حاج شكرالله هاشم زاده در سال 1337 در خانواده اي مذهبي و متدين در دامان پدر و مادري پاك و مومن و ديندار ديده به جهان گشود.

 وي فرزند ششم خانواده بود و در دوران كودكيش بسيار موءدب و سربراه بود و همه خانواده بخصوص پدر و مادرش از او راضي و خشنود بودند .

شهید حاج شكرالله هاشم زاده در روستاي اكبرآباد کوار شروع به تحصيل كرد . اين شهيد گرانقدر دوره ابتدايي را با مدرك عالي پشت سر گذاشت و دوره راهنمايي را در شهر كوار به پايان رساند و پس از اخذ مدرك سيكل براي ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش به علي آباد كمين رفت و ديپلم خود را در رشته كشاورزي گرفت .

آن زمان مصادف بود با فرار شاه معدوم از ايران و بعد از بازگشت امام و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران بود اين شهيد عزيز خود نقش بسزایي در پيروزي انقلاب اسلامي داشت .

شهيد در دوران انقلاب در تظاهرات شركت مي نمود و مردم را بر عليه شاه تحريك مي كرد و در زمان انقلاب بعد از تشكيل سپاه پاسداران به عنوان جان فداي اسلام در سپاه شروع به فعاليت كرد و در زمان جنگ هم به عنوان يك پاسدار رزمنده به جبهه رفت و نزديكان خود را سفارش مي كرد كه به جبهه بروند و از خاك ميهن دفاع كنند.

او در همين هنگامه ازدواج كردند و ثمره آن دو فرزند (دختر و پسر ) مي باشد . اين شهيد عزيز در عمليات ها از ناحيه گردن و پا مجروح شد پس از بهبودي به جبهه برگشت و سمتهاي مختلفي را بر عهده داشت.

او در تاریخ 21 بهمن ماه 1364 در عمليات فاو در كنار اروند رود به درجه رفيع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: