کد خبر: ۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
شناگران نوجوان ايران در روز نخست مسابقات جام RUMI (جام مولوي) موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شدند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو؛ نوجوانان ايران که به منظور حضور در چهارمين دوره رقابت هاي جام رومي در ترکيه به سر مي برند در روز نخست چهار مدال رنگارنگ کسب کردند.

نوجوانان ايران پس از رقابت هاي دور مقدماتي و حضور در جمع شناگران فيناليست در ماده هاي 100 متر کرال پشت و 50 متر قورباغه نشان طلا را به دست آوردند. اميرمحمد سرابي با زمان 31ثانيه و 28 صدم ثانيه در 50 متر قورباغه صاحب نشان طلا شد. مقام نخست 100متر کرال پشت نيز به محمد صحافي مقدم رسيد. صحافي مقدم با ثبت زمان يک دقيقه و دو ثانيه و 10 صدم ثانيه به اين مقام دست يافت.

اميرمحمد سرابي در فينال 50 متر آزاد هم به آب زد. اين شناگر توانست با زمان 25ثانيه و 19 صدم ثانيه نشان نقره را کسب کند. 100متر پروانه نيز محل درخشش شناگران ايراني بود. اميررضا علي اصغرزاده عليايي با زمان يک دقيقه و چهار ثانيه و چهار صدم ثانيه به نايب قهرماني اين ماده رسيد.

دو فيناليست ديگر ايران نيز علي ماله ميرچگيني و سيد بنيامين نوفل بودند. چگيني در صدمتر کرال پشت به مقام چهارم بسنده کرد. بنيامين نوفل نيز با نمايش درخور توجه خود به عنوان چهره مسابقات در ماده 50 متر آزاد معرفي شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: