دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۱:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
سال جاری را بسیار مهم و پرکار دانست و تاکید کردند که درسال جاری شورای قشر بایستی نقش تاثیر گذاری در مقوله های اقتصاد، فرهنگ، و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ایفا نماید.

اولین جلسه شورای  قشر کانون بسیج مهندسین فیروزاباد در سپاه ناحیه شهرستان با حضورسرهنگ پاسدارمحبی مسئول محترم سپاه شهرستان ،جناب سرهنگ اسفندیاری، مهندس ارسلان کریمی مسئول کانون و اعضا شورای  قشر کانون برگزار شد.

سرهنگ پاسدارمحبی مسئول محترم سپاه شهرستان فیروزاباد ضمن تاکید بر شعار سال 93 در خصوص اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نقش شورای  قشر را اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن ادارات  و پیشبرد اهداف ماموریت های بسیج کارمندان با همفکری صاحبنظران بسیجی در ادارات شهرستان برشمرد.

در ادامه جلسه ، اعضا شورا بیاناتی در مورد استفاده از  نخبگان در کنار مدیرات ،تشکیل جلسات مکرر شورا ،بررسی مشکلات شهرستان فیروزاباد ، جذب  مهندسین محترم  جهت بهبود و پیشرفت شهرستان ،  ایجاد طرح های اشتغالزایی  با همکاری مهندسین جهاد کشاورزی (برادر مهندس خسروی و نادر پور)، شفاف سازی پیرامون مسائل شهر با عزیزان فعال در ادارات و مواردهایی دیگر تبادل نظر شد

و اعضا شورا ،سال جاری  را  بسیار مهم و پرکار دانست و تاکید کردند که درسال جاری شورای  قشر بایستی نقش تاثیر گذاری در مقوله های اقتصاد، فرهنگ، و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ایفا نماید.

سرهنگ پاسدارمحبی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید نمود که در این شورا ما به دنبال مشارکت حداکثری صاحب نظران و اندیشمندان ادارات  و مهندسین در مدیریت و پیشبرد همه جانبه تشکل بسیج مهندسین هستیم.

سرهنگ پاسدارمحبی بررسی محیطی شرایط موجود ادارات و ارائه راهکارهای پیشبرد به سوی هدف با حداکثر استفاده از ظرفیت ها و توانایی ها و عبور از موانع و مشکلات را یکی دیگر از اهداف این شورا دانست ، بسیج را کمک کار مدیران ارزشی و ارزشمند که دغدغه کار برای نظام و سربلندی نظام را دارند دانست و تاکید نمود همه باید دست به دست هم بدهیم تا منویات مقام عظمای ولایت اجرائی محقق شود.

در ادامه اعضا شورای  کانون بسیج مهندسین  شهرستان در خصوص مباحث زیر بیاناتی فرمودند:

1_ اهمیت نهادینه کردن شعار سال

2_ اهتمام جدی به دو مولفه ی فرهنگ و اقتصاد در شهرستان فیروزاباد

3_ تلاش همه جانبه برای رونق اقتصادی در شهرستان فیروزاباد با توجه به ظرفیت های بالای نیروی انسانی و منابع طبیعی

4_افزایش امید و اعتماد مردم به نظام
و در  زمان پایانی جلسه با تقسیم برگ رای بین اعضا شورا و انتخاب رئیس شورا ، نائب رئیس و ارزیاب انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: