کد خبر: ۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس:
همایش بسیج کارگری در شهرستان ممسنی برگزار و از کارگران و کارفرمایان نمونه تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، همایش بسیج کارگری و تقدیر از کارگران نمونه و بسیجی شهرستان ممسنی با همکاری سازمان بسیج کارگری استان فارس و با حضور نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای ادارات و فرمانده بسیج حوزه کارگری، کارفرمایان و کارگران واحدهای کارگری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این همایش رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به احادیثی از بزرگان دینی به تبیین ارزش کار و کارگر پرداخت و گفت: با توجه به اختصاص نامگذاری چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی می طلبد کارگران عزیز در حوزه اقتصاد و بخصوص اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری در بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی داشته باشند و توان علمی خود را در خصوص تولیدات بالا ببرند.

عبدالحمید ندری با تشکر از نماینده شهرستان در خصوص افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و توجه به قشر کارگری، کار و تولید و اشتغال، افزود: کارگران عزیز برای تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی پیگیری احداث استخر شنا در مجتمع ورزشی کارگری را خواستار شد و تصریح کرد: کلیه کارگران فاقد بیمه می توانند در قالب بیمه سلامت از خدمات درمانی مناسب استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ممسنی با تأکید بر اهمیت اقداماتی مثل پوشش متحدالشکل در لباس،  پیگیری برای آموزش فنی و ایمنی به کارگران، ایجاد تعاونی و صندوق قرض الحسنه کارگری در بانک های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری و اهمیت دادن به بحث مشاغل خانگی توان اقتصادی خانواده ها افزایش یابد و سعی می کنیم با رایزنی و همکاری با شهرداری جهت تخصیص جایگاهی برای فروش محصولات  مشاغل خانگی و ارائه محصولات داخلی شهرستان داشته باشیم.

همچنین نوذر شفیعی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس با تقدیر و تشکر از کارگران و کارفرمایان به نقش کارگران در عرصه کار و تولید اشاره کرد و از راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی همچنین خواستار تلاش جدی مسئولان در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران شد.  

در پایان به تعدادی از کارگران و مسئولین ایمنی و بهداشت نمونه شهرستان با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: