چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۰:۱۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
شهدا از مطامع دنیائی خود گذشتند تا انقلاب و ارزشها زنده بماند

با حضور اعضای بسیج مهندسین کازرون پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام بر دستان مردم شهید پرور شهر کنارتخته شهرستان کازرون تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون در این مراسم سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: پیام شهدا تثبیت و تحکیم اسلام خواهی است و این اسلام جز اسلام ولایتی چیز دیگری نیست.

وی گفت: شهدا از مطامع دنیائی خود گذشتند تا انقلاب و ارزشها زنده بماند ، امیدواریم بتوانیم در شعارها و مسیری که شهدا ترسیم کردند بمانیم، آنها به آنچه می خواستند رسیدند.

سردارغیب پرور گفت: شهدا مقدس هستند، نورانیت ومعنویت دارند، شهدا نماد استقلال وعزت ملی ما هستند، اگر برقله رفیع نظام کسی بخواهیم معرفی کنیم ، آنها شهدا هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت : اگر مردم ما در پی عزت واقتدار واستقلال هرچه بیشتر هستند هیچ نقطه ونشانه ای بهتر از تداوم راه شهدا برای رسیدن به اقتدار نیست.

دکتر محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس نیز در حاشیه این مراسم گفت : مراسم تشیع شهدا و برگزاری یادواره شهدا یک عامل تعیین کنند در ادامه انقلاب اسلامی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه این عامل انسان ساز است گفت : امیدواریم این راهی که شهدا به رهبری امام بنیان نهادند ، باز بماند تا پرچم این انقلاب بدست صاحبش برسد.

شهدای تشییع شده در این شهر 18 و 22 و30 ساله بودند که در عملیات های بدر وخیبر به شهادت رسیده اند.

کانون بسیج مهندسین کازرون

224/224


نام:
ایمیل:
* نظر: