کد خبر: ۲۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان:
کارگاه اموزشی تحت عنوان کارآفرینی و راهکارهای توسعه اشتغال در منطقه کوشک هزار بیضا برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، اولین سمینار آموزشی کارآفرینی و راهکارهای توسعه اشتغال در منطقه کوشک هزار بیضا با حضور رییس و کارشناس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سپیدان و کارشناس اشتغال اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز و بخشدار بیضا، برگزار گردید.

در راستای حفظ فرصت ها و پایداری اشتغال و تقویت روحیه کارآفرینی و شناسایی مزیت های نسبی شهرستان سپیدان، کارگاه اموزشی تحت عنوان کارآفرینی و راهکارهای توسعه اشتغال در منطقه کوشک هزار بیضا برگزار گردید.

 سید سعید سعادت رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان در اجرای این کارگاه آموزشی با اشاره به  تاثیر این کارگاه در روحیه افراد جهت اشتغال زایی و ایجاد تعاونی ها گفت: شناسایی پتانسیل های هر منطقه و سرمایه گذاری در آن زمینه ها ، تنها راهکار ایجاد اشتغال و ریشه کردن مشکل بیکاری در شهرستان هاست.

سید سعید سعادت اظهار کرد: با تسهیل در روند صدور مجوزات توسط دستگاه های اجرایی شهرستان و پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرستان می توانیم گامهای موثری در حوزه اشتغال برداریم.

در ادامه این همایش نجیبی کارشناس اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز به تعاریف و تشرح مفهوم کارآفرینی و ورود به دنیای کسب و کار جهت حاضرین پرداخت.

در پایان نیز هوشمندی کارشناس اشتغال اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سپیدان اظهار داشت: کارآفرینی ، تشکیل تعاونی ها و فعالیت در مشاغل خرد و خانگی تنها منجی معظل بیکاری است و ریشه فسادهای اجتماعی نیز در بیکاری پنهان شده که توسعه کارافرینی و اشتغال می تواند راهگشای حل این مشکلات باشد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: