کد خبر: ۳۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زرقان:
جلسه هم اندیشی کارآفرینی و تعاون با حضور دکتر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و عباسی رئیس آموزش و پرورش زرقان و جمعی از مدیران بخش زرقان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جلسه هم اندیشی کارآفرینی و تعاون در سال اجتماعات اداره آموزش و پرورش زرقان و با حضور دکتر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و عباسی رئیس آموزش و پرورش زرقان و جمعی از مدیران بخش زرقان به دعوت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد، اداره آموزش و پرورش و مرکز فنی و حرفه ای زرقان برگزار شد.

امیری ثابت دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زرقان در این جلسه عنوان داشت: از آن جهت که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش هماهنگ کننده بین دیگر وزارتخانه ها را دارد بنابراین  ضرورت برگزاری همایش کارآفرینی و تعاون  بسیار چشم گیر است و سه کارکرد دارد ایجاد علم (تحقیق ) ، انتقال علم (آموزش ) ، توزیع علم (خدمات ) در نظام آموزش عالی می توان به تأثیر همایش هایی از این دست در بازار کسب و کار پی برد.

امیری در ادامه افزود: کارآفرینی یا ارزش آفرینی نیاز به تفکر خلاق دارد و می بایست آموزش فکرکردن به دانش آموزان را در پیش گیریم نه آموزش فکر ها و اندیشهای دیگران ، چرا که فکر کردن و به دنبال آن تفکر خلاق می تواند منشاء اثر باشد .

دکتر گودرزی معاون دانشگاه آزاد اسلامی نیز بحث گریز اندیشی را مطرح کرد و گفت:  در کارآفرینی نیاز به تفکر خلاق و فرد گریز اندیش داریم و الگوبرداری از کار آفرینی اروپایی راه حل مشکل نیست؛ چراکه از لحاظ فرهنگی ، اجتماعی ، و اقتصادی تفاوت های زیادی با دنیای غرب داریم .

وی در ادامه رضایت شغلی را نتیجه انتخاب شغل مناسب و مشاوره شغلی درست دانست و اظهار کرد: خانواده در کارآفرین بودن فرد  نقش بسزایی دارد و امروز اگر فردی مهارت و توانمندی های لازم را داشته باشد ، می تواند براحتی جذب بازار کار شود.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: