کد خبر: ۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
سردار نقدي در سخنان پيش از خطبه هاي نماز جمعه قم تاكيد كرد:
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر مثل رزمندگان عمليات بيت المقدس عمل كنيم، يوم الله سوم خرداد در اقتصاد و فرهنگ هم تكرار خواهد شد.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از  پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه قم كه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: يادآوري 6 هزار شهيد عمليات الي بيت المقدس براي اين است كه بدانيم امنيت و احتزاز پرچم اسلام و ارزش ها را مديون چه كساني هستيم.

سردار نقدي به تعابير مختلف از ايام الله در قرآن اشاره نموده و اظهار داشت: ايام الله يعني روزهايي كه عظمت و قدرت الهي ظهور و بروز مي كند و غير قابل انكار است.

وي به 22 بهمن كه امام راحل آن را يوم الله ناميده اشاره كرده و افزود: در انقلاب اسلامي مردم با دست خالي بر حكومت پهلوي پيروز شدند و بر همين اساس سوم خرداد نيز يوم الله است كه ملت ايران با شگفتي آفريني چشم دنيا را خيره كرد و قدرت خدا در ابعاد مختلف ظهور كرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين حمايت همه جانبه ابر قدرت ها و كشورها از عراق در جنگ تحميلي را يادآور شده و ادامه داد: با قدرت الهي در اين عمليات شاهد آزاد سازي 5400 كيلومتر از اراضي اشغالي، اسارت 19 هزار اسير از دشمن، عبور بي سابقه رزمندگان از رودخانه كارون و امداد الهي در گذشتن رزمندگان از دشت هاي باز و ... بوده كه نشان از قدرت الهي دارد.

وي درباره مرحله سوم عمليات و آزاد سازي خرمشهر خاطر نشان كرد: در اين مرحله با دستور صدام مبني بر دفاع تمام قد از خرمشهر چند ده هزار نيروي عراقي تازه نفس در خرمشهر مانده بود و رزمندگان اسلام كه 24 روز جنگيده بودند به تقابل با اين نيروها پرداخته و پيروز شدند كه جز با نيروي الهي اين پيروزي به دست نمي آمد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج، صبر و پايداري نيروها را سبب خلق يوم الله دانسته و تصريح كرد: دشمن پس از شكست هاي نظامي فهميده كه با جمهوري اسلامي نمي تواند مقابله نظامي كند و به اين سخن امام راحل رسيد كه قدرت ما از ايمان است و تهاجم فرهنگي دشمن به اين منظور راه اندازي شده است.

وي نيروي انبوه 4 هزار شبكه ماهواره اي را براي فساد پراكني و حمله به اخلاق و اعتقادات يادآور شده و بيان كرد: شبهه پراكني در اعتقادات شايد كم خطر باشد چرا كه مردم با پرسش از علماء آگاه مي شوند ولي آن انساني كه بر اثر تهاجم فرهنگي، اخلاق را از دست داده و فاسد شده است ديگر نمي تواند آن رابطه مناسب را با خداي خود برقرار كند.

سردار نقدي به تلاش، برنامه ريزي و ابتكارات دشمن براي آلوده سازي جوانان با مواد مخدر، بي بندباري، عرفان هاي كاذب و ... اشاره نموده و تاكيد كرد: در مقابل لشگر رسانه اي دشمن بايد از امداد الهي كمك خواست و نبايد سازش كرد. برخي بر اين باورند همان طور كه در زمان جنگ نيز برخي ايده سازش داشتند ولي امام و ملت با شكر گذاري و صبر، ايستادگي كرده و پيروز شدند.

وي استفاده از همه امكانات و ظرفيت ها براي مبارزه با دشمن را شكر گذاري نعمت الهي دانسته و تاكيد كرد: بايد همان طور كه يك عصاي موسي (ع) همه ساحران، مارها و اژدها را نابود كرد، امكانات كم خود را به ميدان آورده و با دشمن در همه عرصه ها مبارزه كرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه خاطر نشان كرد: با عبرت از فتح خرمشهر؛ عقب نشيني از ارزش ها و تسليم شدن در مقابل تهاجم فرهنگ دشمن معني ندارد و اگر مثل رزمندگان عمليات بيت المقدس عمل كنيم، يوم الله سوم خرداد در اقتصاد و فرهنگ هم تكرار خواهد شد.

وي بيان سرگذشت پيروزي ها در ايام الله را براي عبرت گرفتن و كسب تجربه دانسته و تاكيد كرد: امروز در سوريه به رغم تلاش همه كشورها و استكبار، تروريست ها و حاميان آن ها در برابر مقاومت اسلامي شكست خوردند كه اين از نشانه هاي قدرت خداست.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به سخن برخي مبني بر بزرگ نمايي توان اقتصادي دشمن، وضعيت شعب ابي طالب در كشور و ... اشاره نموده و افزود: همان طور كه ولي امر فرمودند مشكلات اقتصادي و تحريم را نبايد به مذاكره گره زد بلكه بايد با عمل جدي به اقتصاد مقاومتي براي شكوفايي اقتصادي گام برداشت.

وي تاكيد امام خامنه اي را بر بكارگيري مردم و بسيج مردمي در اقتصاد يادآور شده و ادامه داد: با اعتماد به مردم و استفاده ازظرفيت هاي داخلي و كمك الهي و اطاعت از ولايت در اجراي اقتصاد مقاومتي شاهد خلق يوم الله اقتصادي خواهيم بود.

سردار نقدي تلاش و جهاد علمي را انجام وظيفه براي كسب نصرت الهي دانسته و تاكيد كرد: اگر مقام معظم ولايت از گذشته تاكنون با صلابت در مقابل دشمنان ايستاده اند نه فقط به خاطر اقتدار نظامي بلكه به خاطر اعتماد به خدا و امام زمان (عج) است.

وي تاثير برخي افراد از تبليغات دشمن مبني بر ناتواني در مقابل استكبار را يادآور شده و تصريح كرد: آنگاه كه امريكا در همه عرصه ها قدرتمند بود، ملت ايران عليه او و دست نشانده اش انقلاب كرد، پس امروز كه امريكا در همه عرصه ها و در همه دنيا شكست خرده است نبايد سازش كرد بلكه بايد در عرصه اقتصاد و فرهنگ ايستادگي نمود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين به تنفر ملت ها از رييس جمهور و مسوولان امريكا در جهان اشاره نموده و خاطر نشان كرد: تجربه ثابت كرده كه ملت ايران هميشه در صحنه است و تا پاي جان در راه اجراي فرمان ولايت ايستادگي مي كند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در پايان سخنان خود اظهار داشت: هر كسي كه در اجراي فرامين ولايت كوتاهي كند، خود را رسوا كرده است و ان شاء الله ملت ايران طبق وعده امام راحل اين انقلاب را به انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) مي رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر: