جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۲:۲۷
کد خبر: ۳۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع):
به مناسبت سوم شعبان سالروز ميلاد با سعادت حضرت امام حسين(ع) مراسم گرامیداشت روز پاسدار در سپاه ناحیه احمدبن موسي(ع) برگزار شد.

به گزارش تنویر، به مناسبت سوم شعبان سالروز ميلاد با سعادت حضرت امام حسين(ع) مراسم گرامیداشت روز پاسدار در سپاه ناحیه احمدبن موسي(ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي(ع) شيراز در این مراسم در جمع كاركنان و بسيجيان اين ناحيه بيان داشت: پاسداران وارثان و پيروان حقيقي مكتب ولايت و عاشورا هستند و بايد هميشه با ايمان، تقوا، يقين، اخلاص، عزم راسخ، توكل بر خدا و ارتقاء آمادگي هاي جسمي، روحي و معنوي، رزمي و دفاعي خود، در راه پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمت به اسلام و مسلمين مجاهدت نمايند.


سرهنگ روستا افزود: تهذيب نفس، تعميق معنويت، اخلاق اسلامي، رعايت جنبه هاي ظاهري و معنوي انضباط، بصيرت ديني و انقلابي، دوست شناسي و دشمن شناسي از ضروريات شايستگي هاي پاسداري است كه بايد نسبت به كسب اين فضايل و كمالات اهتمام داشته باشيم و در جهت احياء فريضتين امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تلاش و كوشش نماييم.


فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع) گفت: دشمن هيچ زماني از توطئه باز نمي ايستد و دائما به دنبال فرصت است تا از نقاط ضعف ما براي ضربه زدن و رسيدن به اهداف شوم خود بهره ببرد و اين با هوشياري، عمل به هنگام و به اندازه ي ما خنثي مي شود.


سرهنگ روستا در قسمتي در پایان گفت: تقويت جلسات اخلاقي و تربيتي حلقه هاي عام و خاص صالحين با هدف بصيرت افزايي و تربيت و تعالي بسيجيان، بايد در اولويت برنامه هاي حوزه هاي مقاومت بسيج باشد و با جديت و به طور مستمر، مؤثر و سازنده برگزار گردد.



انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: