کد خبر: ۳۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
با همکاری سازمان بسیج کارگری،
با همکاری سازمان بسیج کارگری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دومین سمینار آموزشی کارآفرینی، تعاون و راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان سپیدان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، با همکاری سازمان بسیج کارگری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دومین سمینار آموزشی کارآفرینی، تعاون و راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان سپیدان برگزار گردید.

در راستای ایجاد اشتغال و تقویت روحیه کارآفرینی و شناسایی مزیت های نسبی شهرستان، کارگاهی آموزشی تحت عنوان کارآفرینی،تعاون و راهکارهای توسعه اشتغال، در شهرستان سپیدان برگزار شد.

 ابراهیم هوشمندی کارشناس اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان در اجرای این کارگاه آموزشی با اشاره به  تاثیر این کارگاه در روحیه افراد جهت اشتغال زایی و ایجاد تعاونی ها، شناسایی پتانسیل های هر منطقه و سرمایه گذاری در آن زمینه ها را تنها راهکار ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان دانست.

وی همچنین اظهار کرد: با تسهیل در روند صدور مجوزها توسط دستگاههای اجرایی شهرستان و پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرستان می توانیم گامهای موثری در حوزه اشتغال برداریم.

سپس دهداری کارشناس تعاون اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان نیز به تشریح مزایای فعالیت های گروهی و فعالیت در قالب شرکت تعاونی و جایگاه و اهمیت نقش تعاون و کارافرینی در اسلام پرداخت.

ضمناً نجیبی کارشناس اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز در این همایش توضیحاتی در تعاریف و تشرح مفهوم کارآفرینی و ورود به دنیای کسب و کار ارائه نمود.

شایان ذکر است در پایان کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به سئوالات شرکت کنندگان در خصوص موضوعات مطرح شده پاسخ داده شد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: