کد خبر: ۳۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
مسئول بسیج کارگری زرقان:
صادقی از راه اندازی هیات های قرآنی در جامعه کار و تلاش این شهرستان خبر داد و گفت: تاسیس دارالقرآن در کارگاه ها و کارخانجات سبب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش است.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، محمد رضا صادقی مسئول بسیج کارگری زرقان از راه اندازی هیات های قرآنی در جامعه کار و تلاش این شهرستان خبر داد و گفت: تاسیس دارالقرآن در کارگاه ها و کارخانجات سبب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش است.

صادقی در نشست ائمه جماعت کارگاه های منطقه ضمن اشاره به اهداف راه اندازی هیات های قرآنی، نشر و گسترش فرهنگ انسان ساز و انس با قرآن کریم را از جمله مهمترین آثار این فعالیت فرهنگی عنوان کرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای هدایت و ساماندهی فعالیت های قرآنی در جامعه کارگری زرقان افزود: برای گسترش فعالیت های قرانی در جامعه کار و تلاش زرقان باید دارالقرآن ها در کارگاه ها و کارهخانجات منطقه تاسیس وگسترش یابند.

صادقی اضافه کرد: رسیدن به این هدف با همکاری ائمه جماعت کارگاه های منطقه و شناسایی وارتقای سطح نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش و همچنین تشویق وترغیب جامعه هدف به آشنایی با انس قرآن کریم امکان پذیر است.

ارسال اهداف و وظایف هیات های قرآنی به کارگاه ها و ارسال فرم تشکیل هیات های قرآنی در کارگاه های منطقه از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: