يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۶:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع)؛
حجت الاسلام انصاری: با ظهور امام زمان (عج)، دنیای استکبار به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و تمام کشورهای دنیا تحت پرچم حضرت مهدی (عج)، قرار خواهند گرفت.
به گزارش تنویر از خنج، بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، مراسمات جشن و شادی در نقاط مختلف شهرستان خنج آغاز شد.

به همین مناسبت، مراسم جشنی با حضور مسئولین و آحاد مختلف مردم، چهارشنبه شب در روستای کهنویه برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در این جشن گفت: رمز موفقیت و پیروزی های چشمگیری که ملت ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته، پیروی از ولایت و امامت بوده است. نمونه انقلاب حضرت مهدی (عج) را در سال 57 در ایران اسلامی توسط امام خمینی (ره) مشاهده کردیم.



وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به امنیتی که در کشور وجود دارد، افزود: مدت 35 سال است که با عنایات امام زمان (عج) و درایت رهبری عزیز، امنیت کامل در کشور به وجود آمده و ما باید قدر این نعمت امنیت را بدانیم.

این مبلغ دینی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله با ظهور امام زمان (عج)، دنیای استکبار به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و تمام کشورهای دنیا تحت پرچم حضرت مهدی (عج)، قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است، این جشن به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع)، پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س)، شورای روستا، هیئت امنای مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) روستای کهنویه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) خنج برگزار شد.











انتهای پیام/224224




نام:
ایمیل:
* نظر: