کد خبر: ۳۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي گفت:
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينكه احياي نام شهدا، جهاد في سبيل الله است، گفت: بايد زمينه آشنائي نسل‌هاي بعد با رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراهم شود.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بازديد از ستاد كنگره بزرگداشت 3000 شهيد استان سمنان با بيان اينكه كنگره شهدا در سال‌هاي آينده، توسط مردم و نسل‌هاي بعد بازبيني مي‌شود، اظهار كرد: بر اين اساس ضروري است تا آحاد مردم و مسئولان نسبت به برگزاري با شكوه اين كنگره اهتمام بيشتري داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه اين بزرگداشت‌ها براي شهدا زمينه انتقال ايثارگري‌هاي شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جديد انقلاب است، افزود: بايد زمينه آشنائي نسل‌هاي بعدي با رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراهم شود.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اهميت زنده نگاه داشتن ياد و نام شهدا به منظور ترويج ارزش‌هاي والاي انقلاب و روحيه ايثار در جامعه بيان كرد: احياي نام شهدا، جهاد في سبيل الله(در راه خدا) است.

حجت الاسلام و المسلمين سعيدي با اشاره به اينكه مؤمنان در هنگام حضور در محضر خداوند، به داشته‌هاي خود افتخار مي‌كنند، وجود شهدا را يكي از افتخارات هر جامعه‌اي عنوان كرد.

وي افزود: در اين راستا مردم استان سمنان با تقديم 3000 شهيد جايگاهي والا در نزد خداوند خواهند داشت.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اهميت جمع‌آوري آثار شهدا در استان سمنان تصريح كرد: بدون ترديد جمع آوري و حفظ آثار برجاي مانده از شهداي اين استان مي‌تواند به‌عنوان يك گنجينه گران‌بها و سندي ماندگار از رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي فرزندان رشيد اين خطه از ميهن اسلامي در معرض ديد عموم قرار گيرد.

حجت الاسلام و المسلمين سعيدي خاطرنشان كرد: لازم است تا مردم و مسئولان نهايت همت و تلاش خود را در جهت جمع آوري و ماندگاري و نيز معرفي آن به آيندگان انجام دهند.

وي با اشاره به اهميت حضور و ياري مردم براي برگزاري كنگره بزرگداشت 3000 شهيد استان سمنان، از مردم اين استان دعوت كرد تا ضمن حضور در ستاد كنگره و آشنائي با فعاليت‌هاي آن، در روزهاي برگزاري كنگره بزرگداشت شهداي استان نيز حضوري چشم‌گير داشته باشند.

گفتني است استان سمنان با تقديم سه هزار شهيد گلگون كفن به ميهن اسلامي، رتبه سوم كشور را به نسبت جمعيت از اين حيث بين استان‌هاي كشور دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: