گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۳۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
چهلم روز خاکسپاری
امام جمعه اشکنان:این شهدای که در اینجا خفته اند گمنام نیستند بلکه مزارشان در همه شهرها می درخشند و مسیر را برای دیگران روشن می سازند زیرا ازاسباب و وسایل خدایی بهترین استفاده را کرده اند و عمل صالح انجام داده اند و مقام والا رسیده اند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در بیرم لارستان؛ حوزه بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع)  بیرم  مراسم چهلمین روز خاکسپاری دو شهیدگمنام که برای تمام ایرانیان نام آشنا بوده و خواهند بود با حضور امام جمعه موقت بیرم و امام جمعه اشکنان ،بخشدار، جمعی از مسئولان شهر در تپه نور الشهداء شهر بیرم برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین حاجی آقا صفری گفت: همچنان ما مفتخریم که با حضور این دو شهید گمنام فضای معنوی و برکت الهی در این شهر عطر افشانی می کند.

امام جمعه اشکنان افزود:این شهدای که در اینجا خفته اند گمنام نیستند بلکه مزارشان در همه شهرها می درخشند و مسیر را برای دیگران روشن می سازند زیرا ازاسباب و وسایل خدایی بهترین استفاده را کرده اند و عمل صالح انجام داده اند و مقام والا رسیده اند.

خاطر نشان می شود در این مراسم برادر پاسدار جعفری و ریس دادگاه و... همراهبا دیگر مدعوین با اجرای دعای پرفیض کمیل و عزاداری بر مزار دو شهید گمنام که در تپه نور الشهداء برگزار شد یاد و نام تمامی شهدا خصوصا این دو شهید گمنام را گرامی داشتند.






انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: