کد خبر: ۳۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي:
نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه شناخت جبهه حق و باطل به افرادي بصير، هوشمند و با دانش نياز دارد گفت: امروز سپاه مهمترين ركن تاثيرگذار در بحران هاي فكري و نفاق آلود است.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از  پايگاه اينترنتي بسيج، حجت الاسلام و المسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صبح امروز (چهارشنبه) درهمايش نيروي انساني نمايندگي ولي فقيه در سپاه كه با حضور مسئولين نيروي انساني در سپاه‌هاي استاني، نيروها و رده‌هاي همطراز در سالن اجتماعات شهيد محلاتي(ره) ستاد فرماندهي كل سپاه برگزارشد پيشاپيش حلول ماه مبارك رمضان را تبريك گفت و اظهار داشت: از ويژگي هاي برجسته اين ماه مبارك اندوخته بي نهايت آن است؛ پاداشي كه خداوند متعال به تمامي اعمال روزه داران عنايت مي كند به دليل آن است كه سفر بي‌نهايت به زاد و توشه اي بي نهايت نياز دارد و انسان مي بايست براي حيات ابدي خويش ذخيره‌اي در خور توجه را در زندگي دنيوي تامين كند و ماه رمضان فرصتي مغتنم براي تحقق اين منظوراست.

حجت الاسلام والمسليمن سعيدي با بيان اينكه سياست‌هاي نيروي انساني حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه به طور سالانه مورد بازنگري قرار مي‌گيرد گفت: اين سياستها متأثر از متغيرهايي است كه بر اساس اقتضائات اين متغيرها سياست‌هاي سالانه تنظيم مي شود.

وي شرايط اجتماعي را از جمله متغيرهاي مهم در تعيين اين سياستها عنوان و تصريح كرد: هر چه پيش مي‌رويم نفاق پيچيده‌‌تر مي‌شود در اين شرايط تفكيك جبهه حق و باطل به ظرافت و دقتي زياد نياز دارد و افراد بصير، هوشمند و با دانش قادرند به شناخت صحيحي در اين خصوص دست يابند.

نماينده ولي فقيه در سپاه در ادامه تاكيد كرد: امروز سپاه مهمترين ركن تاثير گذار در بحران هاي فكري و نفاق آلود است و بسياري ازدلسوزان انقلاب به اين نهاد مردمي و مكتبي دل بسته اند.

وي افزود: سپاه در يك روند تكاملي قرار داشته و دارد و همواره در حال ارتقاء سطح دانش، تخصص و توانمندي نيروها است.

حجت الاسلام والمسليمن سعيدي درپايان خاطر نشان كرد: با وجود شرايط و متغيرهاي ياد شده جايگاه نيروي انساني در سپاه، جايگاهي حساس و تاثيرگذار است.
نام:
ایمیل:
* نظر: