دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۱:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، در ابتدای جلسه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین با اشاره به جایگاه بسیج مهندسین به عنوان نهادی تأثیرگذار و اثربخش در جامعه قدردانی نمود و گفت: برای حل مسائل و مشکلات باید به کمک هم با مدیریت جهادی که برگرفته از تفکر ناب بسیجی است، تلاش نموده و از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم.

مهندس شفیعی مدیریت را در کارها مهم برشمرد و افزود: مدیریت جهادی یعنی اینکه تمام کارها با عزم و اراده راستین و با توجه به نکته مهم ما می‏توانیم شکل بگیرد و هیچ مانعی نتواند حرکت رو به جلو را مانع شود.

مسئول بسیج مهندسین بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد در جامعه ما بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) استوار است و این خود باعث می‏ شود کارها برای خدا و با اخلاص انجام و برکات مختلفی داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید با برنامه ‏ریزی و تقویم سالانه تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با ورود همه مردم در این برنامه و به خصوص تلاش مهندسین بسیجی محقق شود.

در ادامه مهندس شفیعی با توضیحاتی در مورد نقش و اهمیت شورای قشر و همچنین اهداف تشکیل این شورا صحبت نمود. در پایان اعضای شورای قشر بر ادامه همکاری به صورت تخصصی جهت هم افزایی و رفع مشکلات و آسیب های موجود تأکید نمودند.224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: