يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۹:۲۰
کد خبر: ۳۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
مسئول کانون بسیج هنرمندان ارسنجان گفت: هنرمندان متعهد ارسنجان تلاش می کنندبا جذب هنرمندان وپرورش آنان در راستای معرفی وتبیین شاخصه های هنر انقلاب نقش خودرابه خوبی ایفا نمایند.

بهمن حسن شاهی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان، ابراز داشت: کانون بسیج هنرمندان ارسنجان، رویکرد برنامه هاوفعالیت های خود را در مسیر معرفی هنر متعالی به جامعه قرار داده است به همین منظور ودر جهت تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در سال 93 که بر موضوعات فرهنگی اشاره وتاکید نمودند این کانون نیز، سه جشنواره هنری در سطوح متفاوت استانی وملی برگزار می نماید.

 

عضو انجمن عکس ایران, بیان داشت:  برگزاری همایش مشق شب قدر در ماه مبارک رمضان در سطح استان، جشنواره ملی کاریکاتور با برداشت آزاد از موضوعات فرهنگی با همکاری دانشگاه آزاد ارسنجان, مرودشت وواحد علوم تحقیقات فارس در سطح کشوری و جشنواره ملی عکس با موضوعات فرهنگی, اجتماعی و با همکاری انجمن عکاسان ایران ودانشگاه آزاد ارسنجان از جمله برنامه های این کانون در سال 93 خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در رابطه با جشنواره ملی عکس، برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته و دبیرخانه آن نیز تشکیل گردیده است و تا پایان  سال این جشنواره نیز برگزار خواهد گردید.  

حسن شاهی در تشریح برنامه های سال گذشته نیز، اظهار داشت: در سال قبل نیز، کانون بسیج هنرمندان موفق به برگزاری دوجشنواره داخلی هنرهای تجسمی که شامل عکاسی,نقاشی وکاریکاتور در بخش دانش آموزی وهنرجویان با موضوع آزادگردید. همچنین نشست شاعران فارس با همکاری بسیج هنرمندان فارس وبرگزاری دوره های آموزشی رایگان علاقمندان به رشته های هنری نقاشی وخوشنویسی  عضوکمیته امداد و برگزاری دو کارگاه عکاسی با حضور عکاسان شهرستان سپیدان وارسنجان از دیگر فعالیتهای این کانون می باشد.

حسن شاهی افزود: همکاری با معاونت فرهنگی سپاه ارسنجان در برگزاری تئاتر میدانی غدیر نیز از دیگر افتخارات این نهاد مردمی می باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: