کد خبر: ۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
شهيد حسينعلي از همان دوران كودكي به راز و نياز به درگاه خدا علاقه زيادي داشت و از همان موقع در كشاورزي به پدر خود كمك مي كرد.
به گزارش بسیج کارگری، شهيد حسينعلي پيروي فرزند مرادعلي در سال 1345 در شهرستان کوار در زير سايه پدر و مادري مهربان و زحمتكش در يك خانواده مذهبي به دنيا آمد.

آنها صاحب 14فرزند شدند كه خداوند اراده كرده بود كه 10تا از فرزندان آنها را در دوران كودكي از آنها بگيرد و فقط دو دختر و دو پسر براي آنها باقي گذارد.

شهيد حسينعلي دوران مدرسه را تا كلاس پنجم ابتدائي ادامه داد.

اوعلاقه زيادي به درس و مدرسه داشت و يكي از آرزوهايش گرفتن دكتراي پزشكي بود ولي به خاطر كمك كردن به پدر پير خود درس و مدرسه را رها كرد و خداوند سعادتي بالاتر از دكترا را كه همان شهادت در راه حق بود را نصيب او كرد.

 شهيد حسينعلي از همان دوران كودكي به راز و نياز به درگاه خدا علاقه زيادي داشت و از همان موقع در كشاورزي به پدر خود كمك مي كرد.

شهيد حسينعلي پيروي در دوران نوجواني بعد از اينكه تحصيلات خود را رها كردند و همزمان با تظاهرات ضد شاهنشاهي بود كه در تظاهرات و راهپيمائي ها شركت کرده و بر عليه رژيم شعار مي داد و عسكها و اعلاميه هاي امام را در بين مردم توزيع مي كرد.

او بعد از انقلاب و با شروع جنگ به جبهه هاي حق عليه باطل شتافت. مدت حضور او در جبهه ها به مدت هشت ماه و ده روز بود، محل خدمتش شلمچه و عين خوش بود.

شهيد حسينعلي پيروي در نوبت اول تك تيرانداز بودند و بار ديگر كمك آرپيجي زن و در بار آخر خود آرپيجي زن بود كه در تاريخ 12/8/61 درمنطقه عين خوش به همراه شهيد صفدر فخري شربت شهادت نوشيدند.
 
وصيت نامه برادر شهيد حسينعلي پيروي
ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون
خدمت پدر و مادر مهربانم سلام عرض مي كنم . اشهد ان لا اله الالله شهادت مي دهم كه جز خداي يگانه خدايي نيست ، اشهد ان محمدا رسول الله شهادت مي دهم كه محمد (ص) فرستاده خداست ، اشهدان عليا ولي الله شهادت مي دهم كه علي ولي خداست .
خداوندا : اگر به جبهه مي روم براي رضاي تو و نجات اسلام است و به دلخواه خود اين راه را انتخاب كردم .

« هل من ناصر ينصرني» نداي حسين (ع) فرزند حضرت علي (ع) است كه در ظهر عاشورا ندا در داد : كيست مرا ياري دهد ؟ و امروز حسين زمان خميني كبير نائب امام زمان (عج) براي نجات اسلام ندا سر داده « هل من ناصر ينصرني » كيست براي نجات اسلام و ميهن اسلامي مرا ياري دهد . بر ما واجب است كه اين نداي حسين زمان را پاسخ دهيم و براي ياري او بشتابيم .اين پيرمرد سالخورده مانند يك جوان با استكبار جهاني و با منافقين داخلي و خارجي مبارزه ميكند .

بر ما جوانان مسلمان واجب است كه در راه حق به سوي او بشتابيم و اي پدر و مادر مهربانم براي شما افتخار است كه در زندگي توانسته ايد يك اولاد مذهبي تربيت نمائيد و تحويل جامعه اي بدهيد كه براي ياري قرآن بسوي جبهه حق عليه باطل بشتابد و از شما ميخواهم كه من اگر در اين راه به لقاء الله پيوستم ناراحت نشويد و راه امام را ادامه بدهيد واز پدر و مادرم تقاضا دارم كه مرا ببخشيد و مرا حلال كنيد و براي من دعا كنيد ، گريه نكنيد و لباس مشكي نپوشيد ، از پدر ومادر مهربانم خواهش ميكنم تو را به حق شهيد كربلا امام حسين (ع) براي من ناراحت نشويد .

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: