گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۳۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
جلسه شورای قشر بسیج مهندسین در دفتر فرماندهی ناحیه با حضور اعضا برگزار شد.
جناب سرهنگ کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی،  بسیج مهندسین را نهادی تأثیرگذار و اثربخش در جامعه  خواند و بیان داشت: برای حل مسائل و مشکلات باید به کمک هم با مدیریت جهادی که برگرفته از تفکر ناب بسیجی است، تلاش نموده و از ظرفیت عظیم بسیج و بویژه بسیج مهندسین استفاده کرد.

این ظرفیت عظیم می تواند در محرومیت زدایی و خدمات رسانی به روستا ها بسیار تاثیر گذار باشد و لازم به همکاری این نهاد با بسیج سازندگی است.

وی فعالیت بسیج مهندسین و بسیج سازندگی را در یک راستا خواند و اظهار داشت: در کارها زمينه و بستر لازم ابتدا توسط بسیج سازندگي تهيه ميگردد و مناطقي كه نياز به خدمات بسيج مهندسين به صورت تخصصي دارند ارائه مي گردند و سپس از طرف بسيج مهندسين به منطقه اعزام مي شوند.



رامین کرمی مسئول بسیج مهندسین نیز در این جلسه گزارش عملکردی را ارئه کرد و گفت: با توجه به این که امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است  این نهاد در خصوص مسائل فرهنگی بویژه ماهواره و آسیب های آن  چندین همایش و گردهمایی با حضور اساتید برجسته ی شهرستان و استان برگزار کرده است.

وی در بحث مسائل اقتصادی نیز گفت: از دیگر فعالیت های بسیج مهندسی می توان به آموزش ترفندهای کشت سالم محصولات کشاورزی، تولید محصولات با کیفیت، پرورش گیاهان دارویی و ... اشاره کرد.


از جمله مهمترین مصوبات این جلسه می توان به برگزاری جلسه ی تنظیم بازار در هفته های آینده با حضور ریاست تعزیرات حکومتی و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، دیدار با خانواده شهدای مهندسی، بررسی وضعیت اشتغال در شهرستان و شناسایی مهندسین جویای کار و ... اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: