پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۰:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

بسیج مهندسین کازرون با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین در غزه، جنایات ددمنشانه رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی را محکوم می کند و از همه ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان می‌خواهد تا به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان بی دفاع و بی پناه نوار غزه بشتابند.

در این بیانیه آمده است: در ماه مبارک رمضان، مسلمانان بی‌دفاع و مظلوم غزه که در شرایط تحریم و محاصره همه‌جانبه روزگار می‌گذرانند، این بار زیر آتش بی‌امان و حملات وسیع رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون می‌غلطند و شاهد ویران شدن خانه و کاشانه و شهادت یاران و اعضای خانواده خود هستند و در این میان مجامع بین‌المللی و مدعیان خودخوانده حقوق بشر در دنیا در بی‌تفاوتی و حتی انکار واقعیت و وارونه جلوه دادن آن، فقط نظاره می‌کنند. دولت های استکباری چشم خود را به روی واقعیت ها بسته اند اما دیگر قابل کتمان نیست که این وحشی گری‌ها نشان از ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از مقاومت جانانه مردم غزه دارد و روز به روز این رژیم را به پرتگاه اضمحلال نزدیکتر می‌کند. حمایت رو به گسترش انسان‌های آزاده در اقصی نقاط جهان از مردم مظلوم فلسطین و فشار به دولت‌های مستکبرشان نیز حکایت از آن دارد که دیگر، بایکوت خبری جنایات رژیم صهیونیستی مانع افزایش تنفر جهانی از این رژیم نخواهد شد.

بسیج مهندسین کازرون ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه‌ي رژیم جعلی صهیونیستی، حسب رسالت و وظیفه‌ی ذاتی خود همنوا با تمام وجدان های پاک و ظلم ستیز با افتخار فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهد و لحظه‌ای از فکر آزاد‌سازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست‌ها بیرون نخواهد رفت، و موکداً از مسئولین عالی نظام به ویژه رئیس‌جمهور محترم می‌خواهد دوشادوش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و به تبعیت از ایشان نسبت به موجودیت نامشروع و وحشی‌گری‌های بی‌حد و مرز صهیونیست‌ها موضع‌گیری کنند تا بار دیگر برای همگان ثابت شود، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همواره پشتیبان و حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و خواهد بود و همچنین از آحاد مردم ایران اسلامی علی الخصوص جامعه مهندسین کشور دعوت می نماید تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عزیز مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و به حمایت از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین و به تبع آن نوار غزه بپردازند.

در پایان، با اشاره به وعده‌ی تخلف‌ناپذیر خداوند سبحان که «زمین را بندگان صالح خداوند به ارث خواهند برد» دست به دعا برداشته و شکایت این همه ظلم و بی‌عدالتی را به درگاه پروردگار باری تعالی برده و می‌خواهیم انقلاب اسلامی را مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) قرار داده و ظهور حضرتش را نزدیک گرداند. ان‌شاء‌الله

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: