دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۱:۵۸
کد خبر: ۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
طیبی مطرح کرد
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: یکی از راه‌هایی تقویت و تثبیت عناصر جوان و انقلابی در دانشگاه‌ها، برنامه‌ریزی برای حضور فرهنگی دانشجویان در جهاد دانشگاهی است که بعد از آن بتوانند به تدریج جذب فعالیت‌های علمی شوند.
به گزارش سازمان بسیج علمی پژوهشی فارس به نقل از  سرویس علمی ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی اظهار کرد: باید ساختاری تشکیل شود تا دانشجویان به تدریج در فعالیتهای پژوهشی مشغول شوند و توان خودشان را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: مهمترین راهی که احساس کردیم می‌تواند ما را به این هدف برساند، این است که امکاناتی فراهم شود تا دانشجویان ابتدا وارد کارهای فرهنگی و سپس وارد کارهای پژوهشی شوند و با توانمندی‌هایی که کسب می‌کنند، بتوانند در قسمت‌های مختلف جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها جذب شوند.

طیبی تصریح کرد: ما با محدودیت‌های منابع مواجه هستیم و بخش زیادی از منابع حرفه‌ای‌ مان را از جامعه و صنعت و کارفرما تأمین می‌کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که چگونه دانشجو به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ورود پیدا کند که علاوه بر مؤثر بودن بتواند توانمندی‌اش را ارتقاء دهد و آسیبی هم به فعالیت‌های حرفه‌ای ما نرسد. امیدواریم طراحی این ساختار هر چه سریع‌تر به پایان برسد تا در آینده از آن بهره ببریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: