گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۳۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
دومین مجمع بسیج شهرستان ممسنی در سالن امیر کبیر با حضور سردار کوشکی و دیگر اعضا برگزار گردید.

 حجت الاسلام مهدی رحمانی رئیس مجمع  بسیج ممسنی با اشاره به تاثیرات مخرب ماهواره  بر خانواده ها بیان داشت: نیاز است مشکلات سیستم دریافت شبکه های دیجیتالی در شهرستان رفع شود  تا دریافت شبکه های ملی با کیفیت مناسب در تمامی نقاط امکان پذیر باشد. لازم است  در این خصوص طی یک نامه ای از طرف فرمانداری ، دفتر امام جمعه و سپاه تذکری به مدیر کل صدا و سیمای فارس ابلاغ شود.

وی همچنین از ادارات  آموزش و پرورش خواستار شد: با برپایی جلسات با محوریت معلمین پرورشی، دانش اموزان و خانواده ها را از اثرات منفی و مخرب ماهواره آگاه کنند.

امام جمعه ممسنی افزود: اهل قلم و رسانه های شهرستان نیز باید به مقوله ی دجال واره و مساله حجاب و عفاف وارد شوند و مطمئناً کارهای فرهنگی می تواند آرام آرام بر جامعه تاثیر گذار باشد.

مجمع بسیج شهرستان ممسنی با حضور سردار کوشکی

کریم عباسی نائب رئیس اول مجمع نیز بیان داشت: مهمترین تهدیدات جامعه ممسنی بحث ماهواره ، سلاح های غیر مجاز و بدحجابی است البته ضعف دینی و اعتقادی نیز با شیبی کند از دیگر عواملی است که جامعه را با مشکلات و خطراتی مواجه کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی افزود: زمانی که حرفی از توسعه به زبان می آوریم باید توجه کنیم توسعه در تمام زمینه ها مد نظر باشد و نباید مساله فرهنگ فراموش شود.

وی همچنین گفت: نیروی انسانی تحصیل کرده و جغرافیای منطقه از پتانسیل ها و ظرفیت های توسعه ی شهرستان هستند که کارگروه ها می تواند با استفاده از این ظرفیت ها ، راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات ارائه دهند البته مسئولین نیز به این راهکارها، انتقادات و دغدغه های نخبگان و دلسوزان شهرستان اهمیت دهند.

سردار کوشکی معاونت هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس مهمان ویژه این مجمع بود و اظهار داشت: این مجمع یک مجمع عمومی است و ترکیب آن نخبگان و دلسوزان شهرستان هستند و به دنبال مساله یابی و شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای حل معضلات هستند.

مجمع بسیج شهرستان ممسنی با حضور سردار کوشکی

این راهکارها باید کم هزینه، پر اثر و پرفایده و در کمترین زمان قابلیت اجرا داشته باشد.

راهکارها به گونه ای باشد که به مدیران اجرایی شهرستان کمک کند تا توسعه به وقوع بپیوندد روش های نو و راهکارهای تازه می تواند در این امر کمک کننده باشد.

وی افزود: کارگروه های مجمع، شورای قشر بسیج، و شورای بسیج شهرستان پایه و اساس مجمع هستند و به این سه حوزه توجه ویژه ای شود تا مجمع نتیجه بخش باشد.

کوشکی در پایان عنوان کرد: مجمع بسیج جای سخنرانی و تعارف کردن نیست بلکه باید مسائل به چالش کشیده شود و مشکلات به صورت جزء به جزء بررسی شود.

پایان گزارش

برچسب ها: ممسنی ، مجمع بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: