کد خبر: ۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
با همت سازمان بسیج کارگری استان فارس؛
اولین جلسه کارگره فرهنگ کار و تلاش با همت سازمان بسیج کارگری و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، اولین جلسه کارگره فرهنگ کار و تلاش با همت سازمان بسیج کارگری و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد.

سهراب مختاری، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه به اهمیت فرهنگ کار و نقش آن در توسعه اقتصادی اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل رشد فعالیت های جامعه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ارتقا و توجه به فرهنگ است.

وی با اشاره به اهمیت کار و تلاش در فعالیت های اقتصادی، افزو.د: بخشی از فرهنگ جامعه به فرهنگ کار مربوط می شود و از مسیر ارتقای فرهنگ کار در جامعه می توان اقداماتی را به انجام رساند که سبب بهبود وضعیت استان نسبت به گذشته شود.

مختاری با اشاره به برگزاری همایش فرهنگ کار و تلاش در گذشته خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای این همایش، جمع محتوایی مناسب از اظهارنظرهای علمی بود که در زمینه کار و تلاش جمع آوری شد و می توان از آن در تدوین سند فرهنگ کار و تلاش بهره برداری کرد.

وی با طرح این پرسش که دستگاه اجرایی چه وظایفی در قبال فرهنگ کار و تلاش دارند؟ چگونه می توان بهره وری کار را در کارگاه ها ارتقا و اثربخشی و کارآیی فعالیت ها را افزایش داد؟، اظهار کرد: در نظر داریم با تدوین سند فرهنگ کار و تلاش، وضعیت موجود را شناسایی و برای رسیدن به وضعیت مطلوب در آینده برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: