يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱
مراسم تشییع پیکر شهید عباس بابابیدآبادی یکی از تأثیرگذارترین بخش‌های یادواره هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی در اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس از اصفهان، یادواره هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی به همراه یادواره شهدای اصناف و بازار استان اصفهان، عصر روز پنجشنبه، 30 مردادماه، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اصناف و بازاریان و جمعی از مسئولان، در خیمه حسینی گلراز شهدای شهر اصفهان آغاز شد.

 

پاک‌نژاد، رئیس اتاق اصناف اصفهان، حجت‌الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان و کریمی، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور و دبیر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، سخنرانان این مراسم بودند.

 

تشییع پیکر مطهر شهید عباس بابابیدآبادی، یکی از بخش‌های به‌یادماندنی این یادواره بود.

 

 

دکلمه زیبایی که در کنار پیکر شهید عباس بابابیدآبادی خوانده شد حاضران را منقلب کرد.

 

در ادامه محمد گلریز، سرود انقلابی «ای شهیدان خدایی» را در حضور پیکر شهید بابابیدآبادی اجرا کرد.

 

تجلیل از خانواده‌های معظم 20 تن از شهدای اصناف و بازار استان اصفهان به‌نمایندگی از هزار شهید اصناف و بازار این استان یکی از بخش‌های اصلی یادواره هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی بود.

 

در این مراسم که در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شد مداحی یکی از مداحان اهل‌بیت عطر مدینه را در فضای یادواره شهدا پراکند.

 

فضاسازی گلزار شهدا و خیمه حسینی با نصب بنرهایی درباره بازار اسلامی، عکس شهدا و اجرای زنده حضور شهدای صنوف خدمات خودرو در جبهه‌ها از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

بنا بر این گزارش، یادواره هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی دهمین گام بلند سازمان بسیج اصناف کشور و آخرین یادواره کشوری شهدای اصناف و بازار تا اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار بود.

پیش از این یادواره‌های کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، 700 شهید صنف حمل و نقل در ارومیه، 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز، یکصد شهید صنف آرایشگران مردانه در مشهد، 300 شهید صنف نانوایان در قم، 900 شهید صنوف غذایی در رشت، هزار شهید صنوف تراشکار، جوشکار، آهنگر و آهنفروش در تبریز و همچنین جشنواره شعر کنگره در گرگان برگزار شده بود.

گفتنی است اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، سوم و چهارم شهریورماه به‌ترتیب در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و بازار تهران برگزار می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر اقتصاد برای حضور در اجلاس پایانی کنگره در روز سوم شهریورماه دعوت شده‌اند.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: